L' ERBOLARIO камелия - първи впечатления

Привет, слънца!
Днес искам да споделя с вас впечатленията си за една италианска марка за козметика - L' ERBOLARIO.
L' ERBOLARIO е създадена преди повече от 30 години, но на българския пазар е навлязла преди около две. Компанията е основана от Franco Bergamschi и съпругата му Daniela Villa, която е биолог и козметик. Началото започва със семейните рецепти за красота, изпитани и одобрени чрез експерименти, научни изследвания и дестилация. Основната цел е производството на естествена козметика, на растителна основа, което е с доказани резултати и ефективна. Философията на L' ERBOLARIO е да се обединят ценните знания от миналото и безспорните завоевания на бъдещето, традиционната фитотерапия и модерна козметика. Компанията предлага предимно продукти за коса, тяло и парфюми, но също така имат и декоративна козметика. Всеки един продукт е създаден с естествени природни продукти. Не се съдържат парабени. Също така продуктите и съставките им не са тествани върху животни. Това е като цяло информацията от официалния им каталог (може да го получите във всеки един магазин на марката). А също можете да ги намерите и тук.
Минах един ден през фирмения магазин в Бургас и реших да поразгледам. Имат доста голям избор на аромати - флорални, дървесни и цитрусови, по нещо за всеки вкус. Продавач-консултантката беше много мила и ми предложи да пробвам няколко. Най-много ми допадна камелията, но понеже не исках да правя прибързана покупка, най-учтиво ми предоставиха няколко мостри за дома с този аромат - душ гел и лосион за тяло. Дадоха ми ги в тези малки сладки опаковки.
Ароматът е така приятен и нежен. Първоначално мислех, че точно камелията няма да ми допадне, но още докато тествах парфюма с този аромат в магазина, той просто се сля с кожата ми. Аз не мога да отразявам добре аромати и затова рядко и трудно си избирам нов парфюм, лосион и др.
У дома нямах търпение да изпробвам и мострите. Отново останах много приятно изненадана. Лосионът за тяло е с много приятна текстура. Не е прекалено лек, но не е и прекалено мазен и тежък. Много хубаво се разнася по тялото, а миризмата му... Вече ви казах достатъчно за нея, но все пак ще се повторя. Ухае прекрасно!
През деня, когато съм в движение или съм заета с домашната работа, ароматът издържа до 3-4 часа. Нанесох си го и вечерта преди да си легна и на сутринта все още се усещаше съвсем леко нежният му аромат.
След няколко дни се върнах в магазина и си купих лосиона за тяло в оригинален размер - 200 мл. Цена - 38 лв. 38 лв. не са малко пари, но това количество ще ми стигне за доста време. Предоставиха ми мостри на още два лосиона за тяло с цитрусов аромат и аромат на бръшлян.
Аз по принцип обичам цитрусовия аромат, но не знам защо този път дървесния ми допадна повече. Подейства ми някак успокояващо. Освен мострите, които продвач-консултантката ми предостави в самата опаковка на лосиона с камелия имаше и мостра на хидратиращ крем за лице с безсмъртниче и алое.
Сега повече за опаковката на самия лосион, който купих.
Все едно разопаковам подарък за Коледа. Отваряте една картонена кутия, вътре има друга конусовидна кутия
и вътре вече е реалната опаковка със самия продукт.


Самата кутия на мен много ми харесва, особено изрисуваното цвете върху капака. Вижте просто колко красиво изглежда! А и материала, от който е направена изглежда доста стабилен.
Съдържание: Преобладават доста масла в състава и както казах, няма парабени. Съжалявам, че не мога да ви покажа снимка, за да видите като цяло съдържанието.
Описанието на опаковката е следното: Богата, бързо абсорбираща текстура, която не оставя мазни следи и омекотява и тонизира кожата. Попиването е незабавно без мазни следи.
Наистина го усещам много нежно и приятно върху кожата си. Нямам усещам за излишно омазняване.
В заключение:
Радвам се, че направих тази покупка и съм сигурна, че няма да е последната. Дори обмислям да си взема парфюма със същия аромат.
Ако вие сте се сдобили с някой от продуктите на марката, моля споделете с мен вашите впечатления. :)

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование