Любими продукти за Декември 2014

Декември мина най-вече в очакване на празниците, гости и ядене. Затова май и едва ли ще имам много любимци. Беше си и студеничко, така че повече наблегнах на четенето. Но ето и нещата, които харесах през Декември.
1. Лак за коса Garnier Fructis. Купих този лак за коса през октомври. Напоследък визията ми включва косата ми да е сплетена и ако съм някъде на вечеря със сватове или важен ангажимент пръскам косата си с този лак за да я фиксирам и да не се пръска на всички посоки.
2.Моливите за устни Colordrama на Maybelline. Най-много използвах 110 Pink So Chic. Този прекрасен тъмно лилав цвят просто ми беше идеален в това хладно време.
3. MD Professionnel Volume Up Lipstick червено. Дала съм повече подробности за него тук.
4.Течният руж на Catrice за лице и устни. Много харесвам този продукт. Изключително силна пигментация и затова трябва да внимавате колко нанасяте от него. Идеален беше за Коледните и Новогодишните празници.
5.Любими книги за месеца са "Вината в нашите звезди" на Джон Грийн и "Богат татко, беден татко" на Робърт Кийосаки. В България е малко трудно май да приложиш наученото от "Богат татко, беден татко", но поне си съставих някакъв начален план. Остава само да го следвам.
6. Лаковете на SNB Далия, Михаил и златистия и сребристия ефект. И двата получих малко преди празниците благодарение на съвместните giveaway-и на SNB с Limited Beauty и The Girl Who Invented The Romance. С Далия бях за Коледа, а с Михаил на Нова Година.
Май за Декември ще са само тези любимците. Обмислям и пост с любимци за 2014.
А също така ще се радвам да разбера и вашите любимци за Декември.
П.С. Извинявам се за снимката. Правена е рано сутринта и нямах достатъчно светлина

Коментари

  1. Имам молива на Maybelline от една седмица и не спирам да го нося <3

    ОтговорИзтриване
  2. Течният руж на Catrice изглежда примамливо :) Предполагам, че няма тестери, но ще го погледна като ходя в Lilly

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Имат. Аз дори без да иска, взех тестера и касовият апарат не искаше да ми го маркира. :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование