Golden Rose Color Sensation Lipgloss №107

Здравейте, прелестни!
Едно от новогодишните ми решения за 2015 година е да изразходвам голяма част от наличните си гримове. Знаете, че няма такова нещо като "твърде много грим". Но все пак имам доста продукти за устни, които трябва да изразходвам. Затова малко преди края на 2014 си купих и аз от новите глосове на Golden Rose Color Sensation Lipgloss №107. Избрах си този нежно светло кафяв цвят. Обикновено предпочитам малко по-забелязващи се цветове, но напоследък клоня повече към кафявата и телесната гама.
Цена: 4.99 лв.
Количество: 5.60 мл.
Съдържание: За съжаление бързах да го разопаковам и не можах да снимам съдържанието за да ви го покажа, но няма парабени.
Формула: Има лека и приятна текстура. Не лепне неприятно и не цапа. Усеща се един много приятен леко плодов аромат, но само на апликатора. И разбира се като глос има и чудесен блясък върху устните.Моят цвят стои много светло почти телесно на устните, но аз и това исках.
Опаковка: Опаковката е от пластмаса. Семпла е, но на мен много ми допада. Изглежда много елегантна. Повечето глосове, когато ги затвориш, изпускат определено количество от опаковката си. Тук този проблем не съществува. Апликаторът е малко голям по мое мнение, но това не затруднява нанасянето.
Трайност: От трайността му също съм доволна.
Извод: Новите глосове на Golden Rose Color Sensation са още едно прекрасно допълнение към декоративната ми козметика. Много добър продукт на достъпна цена.

Коментари

  1. Защо не приложи снимка на това как стои на самите устни?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нямах подходящи условия за да направя такава снимка.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!