Empties #1 2015

Време е да се отърва от някой и друг изразходван вече продукт. Направо не мога да повярвам, че всички тези празни опаковки са мои. Разбира се, изразходвани са за няколко месеца, но пак не мога да го повярвам.
Сега да видим кои продукти бих купила пак и кои не.
1. Спрей за бързо съхнене на лак на Beauty Formulas. Купих си две опкаовки една след друга, защото нямах много добри финансови възможности точно тогава. Категорично няма да повторя тази покупка.
2. Рол-он на Dove Go Fresh. Останах много доволна от този продукт и мисля да опитам и другите аромати.
3. Рол-он на Nivea Stress Protect. И от  него останах доволна.
4. Спирала I love Volume Extreme на Essence. Спиралите на Essence все още не са ме разочаровали и тази не прави изключение. Бих повторила отново покупката.
5. Молив за очи от Wet'N'Wild в син цвят. Този молив ми се падна в една Pinks кутия. Нямах търпение да го пробвам. Уви, оказа се голямо разочарование. Още с първото нанасяне започна да ми пари на очите. Реших да му дам втори шанс, но беше същото разочарование. Не знам дали са ми го пратили с изтекъл срок на годност или такава му е формулата.
6. Балсам за устни EOS. Много ми хареса този балсам и при първа възможност ще си го взема пак. Мисля да опитам с кокос и ванилия.
7. Балсам за устни Baby Lips на Maybelline за хидратация.
8. Гланц за устни на Yves Rocher. Този гланц го получих с една кутия на Pinks. В последно време нещо не се спогодихме и аз не знам защо.
9. Сух шампоан за коса Velnea. Не ми хареса и този продукт. Няма абсолютно никакъв ефект.
10. Лосион за тяло Fabulous на Victoria's Secret. Прекрасен продукт. Ако имате възможност да се сдобиете с него, не го мислете изобщо.
11. Шампоан против пърхот на Bilka. Преди време сестра ми ми предложи да пробвам този шампоан. Не съжалявам, че съм я послушала.
12. Шампоан на Nivea за блясък. Шампоаните на Nivea са доста хубави. Този също ми хареса, но мисля, че някак си косата ми губи от обема си, когато го ползвам.
13. Душ-крем за тяло на Cottage с ванилия. Ще опитам определено и от другите аромати.
14.Тоалетно мляко с алое вера.
15. Тоалетните млека на Aries cosmetics. Вечни любимци. Ще ги купувам отново и отново.
16. Мицеларната вода на Garnier. Една много, много сполучлива покупка. Ще я повторя.
17. Измиващ гел Himalaya с нийм. И този продукт много ми хареса. Беше много нежен към кожата ми.
18. Паста за зъби Pearl Drops 4D. Аз лично харесвам тази паста за зъби. Има ефект за разлика от други.
19. Хидратиращ крем за лице Clinique. Мострата е от сп. GRAZIA. При първа възможност ще си взема оригиналния размер.
20. ФДТ Bourjois Healthy Mix Serum Vanilla 52. Моят любим фон дьо тен.
21. Крем за ръце Дева с роза и с какао.
22. Сенки Wet'N'Wild. Още един продукт от Pinks кутия. Не знам как така се раздробиха, но така не мога да ги ползвам.
23. Втвръдител за нокти на Perfect. Не харесвам лаковете на Perfect, но от този продукт останах доволна.
24. Безцветен лак за нокти на MANIA. Използвах си го като основа, но не е кой знае какво.
25. Мостри на два парфюма Si и Burberry. И двата ми харесаха, но Si ми допадна много повече. По-нежен е.
И това бяха моите empties! Кое ще повторя и кое не, мисля че е ясно. :)

Коментари

  1. Тъкмо си мислех да си взема този изсушител.Защо не ти хареса?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Защото изобщо не изсъхват бързо ноктите. Чакам към час, че и повече за да си движа спокойно ръцете.

      Изтриване
  2. точно се напръсках преди малко за 2ри път ,но на мен ми изсъхва много бързо.. на 2 слоя лак ...

    ОтговорИзтриване
  3. И аз не съм фен на този изсушител, макар че е по-добре от тези под формата на капки. Предпочитам топлакове за бързо съхнене. Между другото на мен много трудно ми съхнат лаковете. Ако ги оставя да го направят сами може и цяла нощ да не им стигне. Топлаковете ме спасяват. Предполагам обаче, че това кое ще подейства завиди от човека. Имам приятелки, които се кълнат в капките.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!