Летни любимци 2014

Здравейте, красоти!
Понеже лятото ми беше много натоварено едвам смогвах с някой и друг пост. Затова и нямам публикации с нови покупки за Юли и Август. Но все пак реших да обединя любимците си за месеците Юли и Август в един пост - летни любимци. Да, знам че лятото се изниза някак много бързо. Предварително се извинявам, че някои снимки са свалени от интернет. Времето и възможностите ми са малко ограничени тези дни.
1. На първо място е слънцезащитният спрей от BIODERMA с фактор 30. Той има лек бронзиращ ефект. Всяка година още на първата баня малко или много изгарям, но тази година нямах този проблем. Дори успях да придобия един съвсем лекичък загар докато бях в Гърция. Дори сестра ми го използва няколко пъти.
2. Отново от BIODERMA лосиона за след слънце. И от него съм доволна. Остава един приятен ненатрапчив лек аромат. Вървяха в комплект заедно със слънцезащитния спрей.
3. Балсамите Baby Lips на Maybelline. Много съм доволна от хидратиращия. Взех си и този с череша.
4. Глосчетата The One на Oriflame, които си спечелих от giveaway-а на Криси. Писала съм за тях повече тук. Много си ги харесвам и си ги използвам редовно.
5. Лосион за тяло Victoria's Secret Fabulous! Ах, защо е на привършване?! Обичам този лосион. Като аромат не мога да го определя, просто ухае прекрасно.
6. И за финал си добавям Zumba лентите за глава, които си купих в Гърция по време на Zumba уикенда. Много обичам да танцувам с пусната коса, но ми става толкова горещо, особено през лятото. Тези ленти за глава са ми идеални, а и са точно такива каквито исках. Ето и снимка с едната. Най-хубавото е, че са с две лица. Ако искам розова лента просто я обръщам.
И други неща използвах това лято, но само тези очевидно са ми направили най-голямо впечатление. Иска ми се да имах повече време за плаж, но с работа и задължения не е лесно. И все пак важен е всеки един момент носещ усмивки. :)
Надявам се и вие да сте имали много такива моменти това лято!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование