Още една награда! Този път от Sincerely, Christine и Oriflame

Ако трябва да съм честна, на моменти забравям в какви giveaway игри участвам.
Следователно можете да се сетите, че бях забравила, че съм участвала в играта на Sincerely, Christine и Oriflame. А това направи наградата ми още по-хубава.
Бях обещала на Криси отзиви за тези сладки пъпешчета, а аз си спазвам обещанията.
Първо нека да кажа едно голямо "БЛАГОДАРЯ" на Криси и Oriflame за прекрасната награда. Много ме зарадвахте.
Сега набързо основните характеристики, а после моите впечатления.
Гланцове за устни The One Power Shine
Опаковка - стандартна, прозрачна.
Количество - 5 мл. всеки.
Цена - 12.90 в каталог #10.
Текстура - като темперните бои на времето. Криси я беше описала леко водниста, ако не греша.
Пигментация - слаба, но цветовете са много красиви - Rose Glasier и Luminous Violet.
Трайност - може би към час, най-много два. Щом изчезне устните ми не са сухи. А също така не се насъбира и гланц в ъгълчетата на устата.
Аромат - не случайно по-горе ги нарекох "пъпешчета". Те ухаят точно на пъпеш. Аз по принцип не обичам да ям пъпеш, но ароматът му е страхотен.
Използвам розовия за ежедневния си грим. Придава лек блясък на устните и стои много естествено. А виолетовия използвам вечер след работа, когато имам уговорка с приятели за по един свеж летен коктейл.
Като цяло съм доволна от гланцовете. Мисля, че са идеални за лятното ми ежедневие и много се радвам, че присъстват в козметичния ми арсенал.
Определено ще ги изразходя това лято!
Вече са сред любимците ми за лятото! :)

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование