TAG: За Мен

Тези седмици все чета в блог пространството един интересен таг #ЗаМен и ето че реших и аз да се включа.
Кръстена ли си на някого?
На дядо ми Павел, който беше много добър човек.
Кога плака за последно?
Вчера, но по принцип рядко плача.
Имаш ли деца?
Не.
Ако беше някой друг щеше ли да бъдеш приятел със себе си?
Мисля, че да. Да не се хваля, но съм чудесен приятел.
Имаш ли някакви guilty pleasures?
Шоколад!!!
Обичаш ли да пиеш на ръка?
Не.
Коя е любимата ти зърнена закуска?
Опитвала съм само някои, но Nestle Fitness с шоколад ми допада най-много.
Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?
Може и да звучи повърхностно, но външния вид.
 Какъв цвят са очите ти?
Сиво-сини. А една съученичка ги определи веднъж като сиво-синьо-зелени. Не знам защо.
Страшни филми или щастлив край?
В днешно време щастливият край е за предпочитане.
Любим сериал?
Не е само един.
Зима или лято?
Лято естествено.
Прегръдки или целувки?
Труден избор. И двете.
Специален талант?
Пея, но и други го могат.
Къде си родена?
В Бургас.
Хобита?
Четене, танци и блога разбира се.
Имаш ли домашен любимец?
Най-сладката принцеска - Сара.
Любим филм?
Не е един.
Какъв цвят е колата ти?
Съжалявам, но съм в категория пешеходци.
Какъв искаш да станеш като пораснеш?
Знам само, че искам да съм щастлива.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!