Step Up All In - Ритъмът на греха! Добре че са танците

Не е лято, ако няма поне един филм с много музика и танци. Просто не е. Вярно, че вече захладня малко, но все още се води, че сме в летния сезон, макар и към края си.
Миналата неделя бях в Златни пясъци на гости на един човек, който ми подари много красиви моменти и спомени. А това лято беше точно за това - за създаване на незабравими моменти и спомени. Един от тези моменти беше докато бяхме на кино да гледаме Step Up All In - Ритъмът на греха.
Ако трябва да съм честна, рядко харесвам продълженията към някой филм. Е, това не спада към тези редки случаи. И пак ще съм честна - относно сюжет това куцаше. Но добре, че бяха танците да спасят положението.
Всичко започва в Лос Анджелис - град на мечти и надежди. Трудно осъществими, а понякога дори и разбити. Точно с тази тежка истина е принуден да се сблъска и главния герой. Много прослушвания, много откази и за капак трупата му решава да напусне Лос Анджелис и всички се връщат в Маями. Но нашият герой не иска да приеме реалността. Въпреки липсата на работа, загубата на жилище и песимистично настроената му група той е решен да не се отказва. За него е най-важно да успее. След доста спорове с танцьорите и голяма доза егоизъм се стига до основния извод упоменат още и в началото: Танцът е магия. Дали танцуваш професионално или просто ей така за удоволствие, танцът носи освобождение за душата. Не бива да мислиш за него само като за състезание.
Като актьорски състав филмът не ме впечатли. Сюжетът беше плосък. Както казвам и в заглавието: Добре че са танците!
Обичам да танцувам. Обичам да гледам и другите как танцуват. Обожавам, когато в главата ми са единствено музиката и ритъмът, а тялото ми понякога просто прави движенията без да се замисля. Сякаш е някакъв рефлекс. Ето това е танцът.
И честно, само заради страхотните танци и приятната компания не съжалявам, че отидох да го гледам. И ако вие просто искате да се насладите на хубава хореография и качествени танцьори, Step Up All In е добър избор за кино вечер.

Коментари

  1. Вчера му гледах трейлъра и много ми хареса. Определено ще го гледам тези дни! Много обичам такъв тип филми.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!