Нови придобивки #1

Здравейте, уникални и единствени!
Време е да споделя с вас и някои нови придобивки. Реших вече да номерирам публикациите си с нови придобивки, защото ми се случва да пазаря редовно към средата и края на месеца. Мисля, че така ще ми е много по-лесно. Всичко ще ми е по-прясно в паметта. А ето и най-новите ми придобивки.
1. Лакове Rimmel 60 seconds от серията Rita Ora. До скоро в магазините бяха по 2.95лв. на промоционална цена. Взех си четири лака. Просто не издържах. Цветовете са прекрасни. За сега съм пробвала само два. Мисля, че заслужават отделна публикация с пълно описание.
2. Спирала I Love Extreme на Essence, 6.19лв. Много бях доволна от предишните си спирали на Essence. А Мери толкова често хвали точно тази, че се реших и си я взех най-накрая.
3. Не мога да намеря никъде любимия си рол-он на Mitchum. Намирам го само на стик, а той е отвратителен. Оставя ужасни петна по дрехите ми. Моя приятелка ми препоръча да изпробвам рол-он-а на Nivea Stress Protect. Тук не мога да се сетя за цената с точност. Може би е към 4.00лв. Надявам се да се окаже сполучлива покупка.
4. Лосион за тяло от Just Dessert с аромат на лимон. Намерих го в едно малко складче до нас за 2.99лв.Малко съжалявам, че го купих. Мислех, че ще има приятен цитрусов аромат, но нещо не ми допада. Ще видим дали ще се получи някаква химия. Предишният с аромат на шоколадово суфле много ми хареса.
5. Балсам за устни Himalaya, 2.49лв. Този път си взех този с какао.
6. Универсален подхранващ крем подходящ за всеки тип кожа Himalaya, 4.19лв. Бях пробвала мостра на този крем и ми хареса. Реших да си го взема и да го тествам за по-продължителен период от време да видя как ще ми се отрази.
7. "Вината в нашите звезди" от Джон Грийн, 10.00лв. Когато влязох в книжарницата търсех друга книга, но не беше налична. Всички казват само колко страхотен е филмът. Само един човек ми каза колко прекрасна е книгата и ме посъветва да я прочета. Е, нямам търпение. Май имам доста неща за четене. :)
Не се разпрострях много този път, докато пазарувах. Освен за лаковете май. :P
Лятото си отива, но дори и през есента може да намерите много поводи за усмивки.

Коментари

  1. Книгата наистина е много хубава, не знам какъв е преводът, тъй като я прочетох на английски, но мисля, че няма да съжаляваш. На MItchum и аз го издирвам, купувах си го от Добрич, а откакто съм в София го видях на едно място, но повече не зареждат :(

    ОтговорИзтриване
  2. Тъкмо и аз се сдобих с тази книга вчера.. :))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!