Empties #1

Здравейте, прекрасни!
Леле, как мина само и май месец. То ние сме преполовили вече годината. Така че ми е време и аз да се отърва от празните опаковки. Някои ще купя пак, някои не.

1. Лосион за тяло на Afrodita с кокос. Така, този лосион определено ухае страхотно, прави кожата ми мека и приятна, но смятам да го избягвам. Съдържа цели пет парабена. Опитвам се да огранича козметиката с парабени. Просто вижте съдържанието.

2. Мицеларната вода на Avene. Бях си взела малката опаковка и тя свърши за малко повече от 2 седмици. Сега трябва задължително да се заредя с голямата.
3. Крем за ръце Bioten с мед и макадамия. Прекалено бързо кожата ми се приспособи към този крем. Пак ще си го купя, но по-нататък.
4. Почистващото тоалетно мляко с екстракт от краставица на Aries Cosmetics. При условие че в къщи сме три жени е напълно нормално някои продукти да свършват толкова бързо, най-вече този. Ще се радвам ако имат по-голяма опаковка.
5. Део рол он против изпотяване Fa. Това беше подарък и влезе в употреба, когато свърших предишния ми рол он. Но не ми хареса и не бих си го купила. Ароматът му е неприятен и има много слаб ефект.
6. Крем за ръце SANTE  с годжи и маслина. Кремът не е лош, но май ще е по-подходящ за студените месеци.
И това са изразходваните продукти до момента.
Да имаше и къде да ги рециклирам. :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование