И в петък вечер пак на театър - "Омайна нощ"

Здравейте, отново!


Ето че пак реших да отида на театър. Този път гледах спектакъла "Омайна нощ" с Мария Сапунджиева, Асен Блатечки и Юрий Ангелов. Ако трябва да съм честна си мислех, че основно този спектакъл е толкова посещаван най-вече заради Асен Блатечки. Не че нещо, но аз чак не въздишам като повечето жени по него. Но чух толкова добри отзиви за самия спектакъл, че нямаше как да го пропусна. Преди няколко месеца пак го поставяха в Бургас, но тогава билетите бяха свършили, когато отидох да си купувам. Е този път си ги взех веднага.
Сега малко за самата постановка.
От самото заглавие става ясно, че действието се развива за една нощ. Не знам просто как да ви я опиша. Имаме един доста подпийнал със самочувствие ТВ водещ, една наивна затворничка в петдневен отпуск и един доста нахален келнер. И сега сериозно ще ви кажа само, че ще се спукате от смях. Не, аз наистина не мога да намеря подходящите думи за да ви опиша просто какъв смях падна в залата. Мога само да ви кажа, че този спектакъл си заслужава и на драго сърце пак ще отида да го гледам. Актьорите представиха едни уникално забавни образи. Напълно разбираемо е защо вече толкова време тази френска комедия се играе.
На връщане от театъра ми беше толкова весело, че дори дъжда изобщо не ми пречеше. :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование