Любими продукти Май 2014

Привет и от мен с любимците за месец Май.
Извинявайте, че се забавих с тази публикация, но при мен е лудница. Документите ми на работа за месец Май бяха толкова много, че буквално плувах в тях.
Вече сме Юни и е време да си споделим какво харесахме през месец май. Повечето продукти вече ги знаете, а други не бях барала от месеци може би.
1. Лосион на Victoria's Secret. Този лосион ми е подарък от сестра ми. Донесе ми го миналото лято, когато ходи до Лондон. Слагах си го само за по-специални поводи, но си казах в последно време: "И без това ще се свърши, я да си го използвам и да не го мисля." Много приятен нежен аромат. Просто е прекрасен.

2. Гланц за устни на Victoria's Secret. И това разбира се е подарък от сестра ми от Лондон. Този гланц е изключително траен. Дори след като хапна и блясъкът му се махне, устните ми остават розови на цвят. Така стои може би около 5-6 часа и е идеален цвят за лятото.

3. Матиращия тоник на Avene. Ох, няма смисъл да ви обяснявам отново и отново защо е сред любимците ми. Моето спасение в борбата с акнето.

4. Подаръкът ми от Германия. По-подробно за този подарък писах тук. Цял месец си ползвам палитрата и четките. Може да видите, че наблягам най-вече на розовите, но и сините и кафеникавите нюанси също влязоха в употреба.

5. Моливът за вежди на Wet'N'Wild. Този, който аз ползвам се води номер 2. Ползвам го и за ежедневния и за вечерния си грим. Сестра ми дори по едно време си го присвои за да го използва като молив за очи и много й хареса. Аз не съм го използвала за друго освен за вежди, така че не мога да кажа.

6. Ще добавя и сапуна на Бочко с екстракт от лавандула. Използвам много често продуктите на Бочко и не са ме разочаровали досега. Този сапун също не е изключение. Ухае толкова приятно и има един много успокояващ кожата на ръцете ефект.

А на вас кой ви е любимия продукт за месец май? :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование