Зумба клас в Сливен

Здравейте, прелестни!
Мисля, че вече всички знаете колко много обичам тренировките си по зумба и за това се възползвам от всеки свободен момент да посетя някое и друго зумба събитие. На 20-ти Юни група запалени зумба бургазлийки, сред които бях и аз, посетиха зумба мастер класа в Сливен. Този мастер клас беше организиран от Борис Панайотов. Вероятно се сещате, че той спечели тристайния апартамент в Шоуто на Слави. Ако много ви се иска да потанцувате с него имате винаги възможност, защото той е лицензиран Зумба инструктор и при това много добър.
Но аз избързвам. Като за начало ще ви споделя, че при мен е много натоварено и възможността за такава малка екскурзия беше много малка. Работя 6 дни в седмицата и имах съмнения, че шефът ми ще ме освободи макар и за ден, поради простата причина, че Юни е един от двата най-натоварени месеца. Но все пак имам доста добър и съобразителен шеф. :)
И така аз отидох на работа само за първата половина на деня и после с Кали хванахме влака за Сливен.
За около два часа стигнахме и вместо да хващаме такси се разходихме по пл. "Хаджи Димитър" до хотел "Сливен", в който бях направила резервация предния ден. Добре, че беше апликацията за навигация в телефона на Кали. Хубаво е човек да има една такава.
За съжаление не ни остана много време за да разгледаме града както подобава. Но ето и няколко снимки.
Бързахме да се приготвим, защото мастер класът беше от 19:00 часа и беше във Военния клуб. За наш късмет, Военният клуб се оказа съвсем на близо и не закъсняхме.
Гостуващият инструктор там беше Филип, който е родом от Габрово, но живее и работи в Германия.
Това, което много ми допадна беше, че повечето песни бяха по-известни на аудиторията. Не беше само латино. Имаше и доста хип-хоп, а също така и малко по-комерсиална музика. А освен това с нашата зумба инструкторка Хелън успяхме да направим и малка сценична изява. Наистина беше много забавно.


След два часа танци трябваше да се приберем и да се подготвим за още танци по-късно. Но преди това се насладихме и на сливенската кухня.
Значи това нещо в Бургас го няма. Поръчвам си малка пица. Е, да, но там малката пица е голяма колкото средната в Бургас. И изобщо не се бавеха с поръчката ни, но то и не беше много пълно. Отдавам го на Световното по футбол.
След това се отправихме към бара "Шоу" и там продължихме с тематичното Zumba White Party.


И така поне до 02:30 часа сутринта. Ще си кажете "Защо не сме останали още?". Е, отговорът е лесен - в събота бях на работа. И за да се приберем на време в Бургас трябваше да станем в 05:00 часа за да хванем влака.
Да, сънят наистина ми беше оскъден, но не съжалявам. Струваше си. Забавлявах се много, запознах се с весели хора и успях да видя поне малка част от Сливен. Надявам се да имам възможност пак да го посетя и този път да го разгледам както трябва.

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование