Бургас беше нападнат от извънземни насекоми!!!

Какво е Бургас през топлите месеци ако не град на фестивалите?!
Тази година отново се състоя фестивала "Включи града" и отново имаше много художествени и технически презентации. Може да се каже, че имаше за всекиго по нещо - от пеперудената работилница за децата до концерта на Дичо в Летния театър за любителите на музика. Но може би любимата ми част от програмата бяха гигантските извънземни мравки. Жителите и гостите на Бургас имаха възможност на четири пъти да видят разходката им по ул. Богориди в центъра на Бургас. И понеже се познавам, знам че много щеше да ме е яд на мен ако ги бях изпуснала и не ги бях снимала. В общи линии имате трима души на кокили, които създават едно малко шоу за зрителите. Особено децата бяха много доволни и май изобщо не се изплашиха.
Направих снимките от терасата на кафе Focket.
Започваме първо с господаря на извънземните мравки.



 Естествено се върнаха и по обратния път.



Друг много интересен проект беше Съзнателното кино. Това е първият  интерактивен жанр филми, който буквално се режисира от зрителите. След бързо интро за началото на самата история те сами могат да решат каква да бъде съдбата на героя. За съжаление беше прекалено късно да се запиша, но моя приятелка беше по-предвидлива от мен и успя да се запише на време. Само се надявам пак да се появи възможност да го посетя.



Фестивалът "Включи града" се организира с цел да се срещнат културата и иновацията и да се осъществи баланс между двете. Повече за самия фестивал може да научите на сайта им http://www.vkluchigrada.com/bg, а ако искате да го посетите и следващата година, можете да следите официалната им фейсбук страница Включи града.
А тази седмица в Бургас предстои и фестивалът "Четящият човек" от 12 до 15 Юни.

Коментари

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование