Кутията на Pol-Cosmetic / The Box of Pol-Cosmetic

В началото на месец Декември 2015 от Pol-Cosmetics бяха изключително мили да ми изпратят да тествам няколко от техните продукти, за което съм им много благодарна. Реших да споделя с всички вас впечатленията си от продуктите им.
Ще започна с тези за тяло, защото са ми любимите от цялата кутия, която получих.
1. Душ-гел с арганово масло на Paloma. Този душ-гел ухае толкова хубаво, че го използвам всеки ден. Винаги след тренировка или тежък работен ден само миризмата му в банята е достатъчна за да започна да релаксирам. Действа ми толкова успокояващо. Използвам само него два месеца и вече е към края си. Трайността му е малка, но при условие, че го използвам само вечерта, това не е такъв проблем. Има гелообразна консистенция с много красив кехилибарен цвят. Голям плюс е, че няма и парабени.
2. Комплект Sensuel отново с арганово масло на Joanna. Комплектът включва лосион за тяло и пилинг за тяло. Да си призная, използвам лосиона по-често от пилинга. Трайността му е не повече от час. Усещам кожата си добре. Като консистенция е доста гъст. Пилинга използвам два пъти седмично. Фините частици не са прекалено груби и не нараняват кожата ми. Отново и двата продукта не съдържат парабени.
Като цяло тези продукти с арганово масло ми действат много успокояващо, затова и обичам да ги използвам вечер. Няма нищо по-хубаво от това да приключа напрегнатия ден малко по-приятно.
3. Кератин за коса. Не съм сигурна какво е мнението ми за този продукт. Мисля, че трябва да го използвам още малко за да му дам по-подробно описание. Едно нещо обаче е сигурно - има доста неприятна миризма, но след кратък период от време вече не се усеща.
4. Гел за околоочния контур с очанка и зелен чай на Flos-Lek Pharma (надявам се да не бъркам името). Този гел има много приятен ободряващ ефект. Ползвам го всеки ден, особено сутрин. Определено им ефект по мое мнение. Аз не съм човек на сутрините и изглеждам малко по-бодра, когато го използвам. Единственият му недостатък е, че има Methylparaben в състава си.
5. Почистваща глинена маска Efektima (зелената). Количеството в тази малка опаковка ми стигна за поне 3-4 нанасяния. Маската е предназначена за почистване на порите. Мисля, че се справи добре, защото докато я използвах нямах никакво акне. Нанася се на цялото лице без зоната около очите и устата, защото е глинена и след нанасяне се втвърдява. Лесно се маха с малко хладка вода.
Имаше и крем против бръчки в кутията (червените мостри), но него все още не съм го използвала.
Хубавото на всички продукти от кутията, които успях да използвам, е че не ми причиниха никакви кожни раздразнения по тялото, лицето или скалпа ми.
Продуктите, които определено бих си купила, са комплектът от лосион и пилинг за тяло Sensuel, душ-гела с арганово масло Paloma (само да изразходя и другите си два душ-гела) и почистващата маска. Гелът за околоочния контур ми хареса, но мисля да опитам някой от другите, такъв който няма парабени.
Може да проверите и останалия арсенал от продукти, които предлагат Pol-Cosmetic тук. А също така може да следите и Facebook страницата им.

П.С. Продуктите ми бяха предоставени за тестване. Не съм получила никакви парични поощрения за да напиша това ревю. Всичко е на база лични впечатления.

Keep On Smiling! :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование