Любими продукти за Февруари 2015

Преди да съм забравила ще споделя и любимите си нещица за изминалия месец.

1. Започвам с хидратиращия дневен крем за нормална към комбинирана кожа на NIVEA Pure&Natural с арганово масло и алое вера. Направих подробно ревю на продукта тук. Ще разберете защо с право е сред любимците ми.
2. Бебешкия крем на Бочко с екстракт от смрадлика. Също чудесен продукт при обриви.
3. Балсам за устни на Neutrogena. Като аромат ми напомня малко на крем за ръце от едно време, но има хубав ефект.
4. Спиралата GREAT LASH на Maybelline. Защо се бавя с ревюто й и аз не знам.
5. Душ-крем за тяло на Zaja с аромат на какао. Февруари имах доста зумба тренировки и този продукт ми действаше така релаксиращо след всяка една или след тежкия работен ден.
6. Крем за ръце на NIVEA от същата серия Pure&Natural. Заради ремонта в офиса и многото работа и ангажименти почти го свърших за около месец и нещо. Но пак ще си го купя.
7. Кремообразните сенки за очи на Maybeline Color Tattoo в цвят 70 Metallic Pomegranate. Само да свърши март месец и ще си набавя някой и друг цвят от тях.
8. Коректорът на Essence в цвят Matt Ivory. Не го използвах като коректор в последно време. Използвах го като база за сенки и останах доволна. Този трик ми го сподели моята приятелка Кали. Вече почти съм го привършила. Така че ако някой коректор не е това, което очаквате можете да го приложите като основа за сенки.
9. Любима песен - Jessie J "BANG BANG".
Знам, че не е нова, но през последния  месец ми се е забила в главата. Също така и Love Me Like You Do на Ellie Goulding. Ако питате мен, саундтракът е едно от двете хубави неща в този "50 нюанса сиво".
10. Друг любимец за февруари е Memrise. За сайта и апликацията на Memrise писах повече тук.
11. Любим влогър за февруари е Jessica Murphy по известна като JAMbeauty89.
Джесика е бих казала един по-земен блогър. Тя е учителка и в колекцията й от козметика преобладават доста достъпни продукти. Всяка седмица публикува по някое ново ревю или сравнява скъпи с достъпни продукти. Всеки търси малко по-достъпен вариант, когато не може да си позволи Chanel, Dior, YSL и т.н., особено в България.
12. Любим филм - "Теория за всичко". Мисля, че е любим на всички.
Май това са любимците ми за изминалия месец.
И искам да разбера какви филми бихте ми препоръчали да гледам. Март месец е месец за кино. :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование