MEMRISE - хайде да научим нещо ново

Колко от вас искат да научат още един език или да изкарат някакъв допълнителен курс примерно по математика (Най-омразния ми предмет някога. Особено висшата)? Знам, че аз искам и дори повече от един. В началото на септември 2014г. се записах на курс по немски език А1, който наскоро приключих и вече започнах курса за ниво А2. Една от курсистките ми препоръча да изпробвам една програма за самообучение - Memrise.
Memrise предоставя избор за множество курсове по различни науки, езици, избор голям (има дори и шофьорски курс за Англия). Аз се спрях естествено на курсовете по немски. Но понеже нещо съм на италианска вълна си добавих и курса по италиански за начинаещи.
За да използвате програмата, разбира се първо трябва да се регистрирате. Аз използвах профила си във Facebook за по-лесно. Избирате курса, който искате да изучавате и след това избирате нивото, от което искате да започнете. В моя случай ниво "Beginner" (начинаещ). Уча се като за начало на най-използваните фрази.
Всяка нова дума или фраза, когато е представена за първи път, е придружена от някакво елементарно обяснение как да се запомни думата в допълнение с рисунки. Думите и изразите се повтарят по няколко пъти, като също така едно от упражненията е правописът. Повторението е майка на знанието.
Може да я използвате директно на компютъра си или да си свалите апликацията на телефона си. Програмата няма опция за български език, затова ако не знаете английски не ви я препоръчвам. Иначе аз съм доста доволна. Само на моменти някои думи не се чуват много високо, дори и когато увелича звука на макс. Но това не е голям проблем.
Като изключим това, програмата е подходяща за всеки, който иска да научи нещо ново.
Ще ми е приятно да разбера вашето мнение и да прочета отзивите ви.
Arrivederci! :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!