Нови придобивки #2 2015

Здравейте, прелестни!
Отново стана време да споделя с вас новите си придобивки. Наистина се старая да не купувам декоративна козметика, но се намират едно-две изключения (може и малко повече). Само отбелязвам, че всичко е купено през февруари, защото март е #NoBuyMonth.
1. Маски за лице Montagne Jeunesse една хидратираща с алое вера и зелен чай и една дълбоко-почистваща с драконов плод и киви. И двете съм ги ползвала и преди и съм доволна от тях.
2. Сенки за очи на Lollipop cosmetics палитра Diamante, 21 лв. Бяха на намаление
3. Дълготрайно червило на Essence от новата им серия NUDE в цвят 03 Come Naturally, 4.99лв.
4. Имах нужда от нов коректор и понеже доста блогъри и влогъри хвалят коректора на Rimmel Wake Me Up, той е сред новите ми придобивки. 10.99лв.
5. Молив за устни Essence, 2.19лв. Ако не броим Colordrama на Maybelline, не съм ползвала моливи за устни. И затова като за начало реших да си взема този и може по-нататък да си купя още няколко.
6. Мицеларната вода на Garnier, 7.99лв. Чудесен продукт.
7. Новият фон дьо тен на Rimmel Lasting Finish, 17.49лв. (В Лили имаше намаление и го взех за 13.99лв.) Както съм споменавала и преди трудно си харесвам нов фон дьо тен, който да пасне и като цвят на тена ми, но мисля че този се припокрива с моите изисквания за цвят. Пише, че трайността му е до 25 часа. Аз няма да стоя с него чак толкова, но определено ще наблюдавам много прецизно трайността му.
8. Спирала на Essence с ефект изкуствени мигли, 7.29лв. (Отново благодарение на 20%-та отстъпка в сряда я взех за 5.83лв.) Тази спирала също е от новата NUDE колекция на Essence.
9. Паста за зъби Pearl Drops, 4.05лв.
10. Термална вода Avene 50ml, 8.00лв.
11. Матиращ тонер/тоник пак на Avene, 26.10лв. Сменили са опаковката и в първия момент си помислих, че вече не се предлага.
Вече събирам мнение за тези, които ползвам за първи път и сериозно обмислям да им направя ревю. Може да ми споделите на кой продукт бихте искали да прочетете ревю.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование