Гримирам се за себе си и за никой друг!!! / I put makeup on for me and nobody else!!!

От доста време мислех да пиша на тема "Защо жените се гримират", но всеки път го отлагах. С идването на студените месеци реших да поекспериментирам малко с по-тъмен очен грим. Работното ми място е такова, че нямам особени ограничения спрямо грима или цвета на маникюра си, което е едно от малкото неща, които му харесвам.
Сутришният ми режим на гримиране не е кой знае какво, но най-много обичам да акцентирам върху очите си. Тези дни отново се върнах към класическия черен молив за очи. За повече изразителност реших да подчертая и с тъмни сенки под очите съвсем леко. Нищо драстично все пак! За мъжете обаче не е така. По принцип те не забелязват ежедневния ни грим, когато е неутрален. Но когато сложим малко по-тъмен грим веднага им прави дори бегло впечатление. Така е и при мен на работа.
Пристига един редовен клиент, гледаме странно втренчено и казва:
"Не ми харесваш с този грим."
Преди време щеше да ми стане гадно от този коментар, но днес се радвам на спокойствието и непукизма, с които подходих в тази ситуация.
Отговорът ми беше:
"Не съм се гримирала за да се харесвам на теб, а на себе си."
Някак си властва всеобщо мнението, че жените се гримират заради мъжете. Грешка! Ако беше така, щеше да има само един тип начин на гримиране "Не съм гримирана" и само едни определени nude цветове.
Господа, ние се гримираме, защото на нас така ни харесва. Нашето лице за нас е като платното за художника. Гримът представлява средство, чрез което се изразяваме. Така че не ни се сърдете, но не сте основната движеща сила, която подбужда у нас желанието да се гримираме.
Сигурна съм, че много дами споделят мнението ми. А на скоро срещнах и едно младо момиче, ученичка, която твърдо ми заяви, че никога не се е гримирала заради момче и не възнамерява да го прави.
For quite a while I've been wanting to write about "Why do women put makeup on" but I have postponed it everytime. With the cold months coming I decided to experiment a little bit with darker eye-makeup. My working place has no limits when it comes to my makeup or nail color which is one of the few things I like about it.
My morning makeup routine is nothing special but mostly I love to put the accent on my eyes. These days I went back to the black eyeliner pencil. For more expression I also add lightly some dark shadows under my eyes. Nothing drastically of course! Men don't think this way. Pretty much they don't notice our everyday makeup when it's neutral. But when we put a little bit darker makeup on it strikes them immediately. It's the same thing with me on my workplace.
A regular customer comes in, he watches me strangely and says:
" I don't like you with this makeup."
A while ago I would feel terrible from this comment but today I am glad from the calmness and unconventionalism I had in this situation.
My answer was:
"I didn't put this makeup for you but for me."
The universal point of view is that women put some makeup on because of men. Wrong! If that were true there would have been only one type of "No makeup" makeup and just a few "nude" colors.
Gentlemen, we put makeup on because we like it so. For us our faces are like canvas of an artist. Makeup is a tool to express ourselves. So don't judge us but you're not the main leading force which wakes up our desire for makeup.
I'm sure that many ladies share my opinion. And recently I met a young student girl who firmly stated to me that she had never put makeup on for a boy and she doesn't plan to do it ever.

Keep On Smiling!

Коментари

  1. Абсолютно съм съгласна Лина.
    Някой път като примерно съм на кафе или някъде другаде и съм решила много да се наглася, ми се е случавло да ми кажат "Е, ти пък как си се нагласила", което трябва да се талкува:Едва ли не-прекалено е за едно кафе.Еми, гримирам се, обличам се, глася се главно заради себе си,защото така се чувствам добре и така изразявам себе си.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!