Down Boy Blush The Balm Ревю

Здравейте, сладури!
Ето, че вече сме май и какъв по-идеален момент да напиша ревю на първият ми продукт от марката The Balm, а именно ружът Down Boy. Купих си го към края на април и си спомням, че Rumyana Petrova поиска да му направя ревю. Е, да започваме.
Down Boy e матиращ руж в много приятен светло-розов нюанс. Придава много красив завършек на лицето. Понеже аз съм с комбинирана кожа, край бузите и скулите участъкът е сух, но този руж изобщо не стои напрашено или нещо подобно. Самият руж съдържа светлоотразителни частици, но кожата изглежда сияйна, а не покрита с брокатени или перлени частици.
Опаковка:
Красива картонена кутийка, която се затваря с магнит. Вътре си има и огледалце. Изключително удобна и компактна, особено когато я приберете в чантата си. Гаранция, че няма да се отвори и да ви се изръси целия.
Количество:
Получавате 9.9 гр. руж, което си е наистина едно количество, което ще ви стигне за доста време.
Състав:
Изключително ме радва факта, че не съдържа парабени. А ето и снимка на точното съдържание.
Трайност:
През почивните дни имах доста ангажименти с приятелки и разбира се го ударихме на шопинг. Може би минаха 6 часа докато се прибера у дома и ружът още си стоеше. Ето и една снимка за да придобиете по-ясна представа. (Тук имам малко сериозен вид. Друг път ще гледам да съм по усмихната.)
Самият руж придава една много приятна свежа лека озаряваща руменина. Има изключително добра пигментация, а според описанието му и опаковката може да се използва и като сенки. Аз съм го използвала само като руж, но при първа възможност ще го поставя и в ролята на сенки за очи.
Ако искате една по-изискана и нежна визия, то ви препоръчвам Down Boy Blush. Няма да съжалявате за тази покупка.
А ето и писмото, което makeupbuthow.com бяха приложили към ружа.
Изключително любезно от тяхна страна. И като добавим, че доставката стана веднага на следващия ден, мога само да кажа, че пак бих пазарила от този сайт. Само се надявам отново да пуснат всички ружове от тази серия, защото много искам да се сдобия с Cabana Boy и Frat Boy

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование