За онези момичета, които нямат тен!

Здравейте, скъпи мои!
Днешният пост е много личен за мен и се надявам да ви е интересен и да го приемете като стимул за някои млади момичета и жени.
Предварително само ще кажа, че този пост не цели да обиди никого и не се основава на расова дискриминация. Моята цел е да вдъхна повече увереност на онези от вас, които я нямат. А и лятото е толкова близо и си помислих, че темата на този пост е точно на време.
Когато бях в гимназията моите съученички вечно ме подиграваха, че през лятната ваканция не съм хванала никакъв тен и това не е хубаво. Точните им думи бяха: "Ти изобщо плаж видя ли тази година?! Пекла си се, ама под чадъра." Онова момиче се чудеше какъв отговор да измисли и се срамуваше от факта, че никога не хваща тен. Чувствах се виновна, защото имах прекалено бяла кожа. Беше ми неудобно дори и по време на летния сезон, когато ходих на плажа. Хората около мен имаха загар, а аз си стоях бяла като сирене. Беше ме яд на генетичния ми код, че съм толкова бяла и се отличавах прекалено много. Беше ме срам от визията ми. "Беше" е много точно казано. Минаха години, докато разбера, че бялата ми кожа не е минус изобщо. Аз си бях аз с тен или без тен. Цветът на кожата ми не ме определяше като личност.
Странно защо в България властва идеята да се придобие задължително тен за лятото или дори да го поддържаш през цялото време като ходиш на солариум. Дори и днес един от колегите ми реши да ми направи забележка, че съм била приличала на "мъртвец". Жената с бяла кожа не можела да привлече вниманието. Не е вярно. Има много жени, които са привлекателни и без слънчев загар. Сещам се за не една и дори ще ви дам няколко от най-емблематичните примери.

1.Ан Хатъуей. От принцеса на Дисни тя стана носителка на Оскар и спечели още много други награди. Тя няма тен. Кожата й е млечно бяла и пак е привлекателна.
2. Дита Фон Тийз. Дита е започнала като стриптизьорка и продължава да е без да отрича. Със своята порцеланова кожа тя е най-скъпо платената танцьорка на Бурлеска в целия свят.
3.Кристина Хендрикс. Ако гледате "Момчетата от Медисън Авеню" отлично знаете коя е тя. Тази актриса доказа, че може да си привлекателна и секси дори и ако си размер + и нямаш тен. Сп. Esquire я обяви за най-привлекателната жена за 2010.
4. Ема Стоун. Момичето с "глуповато" лице доказа, че може да се преобрази в изключително прелъстителна любовница на мафиот. Тя е не само талантлива, но и много красива. И пак е с бяла кожа. Много бяла.
5. Ема Уотсън. Още една Ема, която израстна от дете-актриса в актриса. Какво дете беше и в какво се превърна?!
6.Лили Колинс. Не следя с кой знае какъв интерес кариерата й, но намирам, че е една много привлекателна жена с по-светла кожа.
В списъка можем да добавим и още - Джесика Частейн, Ева Грийн, Натали Дормър и още много други. Дори любимите на много героини от "Сексът и града" смятаха, че са си много добре със тяхната светла кожа.
Аз нямам тен. През живота си не съм придобивала онзи така желан от всички летен загар. Само съм изгаряла и след три дни ми е минавало. Аз съм себе си и се харесвам такава каквато съм. Имам приятели, които виждат отвъд цветът на косата, очите и т.н. и те ме приемат такава каквато съм.
А миналото лято една моя позната ми каза пак: "Ама ти никакъв тен ли не хващаш? Това е много жалко." Отговорът ми беше: "Защо да е жалко?! Бялата кожа някога се е смятала за лукс. Само аристократите, благородниците и кралските особи са имали бяла кожа." Тази жена не засегна повече темата.
Пак ще повторя:
Не целя да обидя никой, който предпочита да има по-тъмна кожа или да възхвалявам бялата раса. Не! Моята цел е просто - да споделя моя личен опит и да помогна на онова свито момиче, което изглежда така все едно слънцето не го лови. Ти нямаш тен, но това не означава, че не си привлекателна. Не означава, че си задръстена. Ти просто изпъкваш повече и в това няма нищо лошо. Цветът на кожата ни не ни определя като личности. Всяка жена е привлекателна без значение дали е бяла, черна, жълта или червена. Може дори да е зелена като Hulk. Истинската същност и излъчването на жената са важни, а не цветът й.
Мили мои, вие сте себе си и не оставяйте на никой да ви съди според външния ви вид. Не тенът е най-красивият ви аксесоар, а усмивката ви. :)

Коментари

  1. Винаги съм харесвала аристократичната бледност :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Хех, това все едно аз съм го писала! Само с тази разлика, че не съм се чувствала зле от това, че не хващам като другите.И аз съм от тия дето и по три пъти да ходеха на море, после все ги питаха що така не ми личи. Единственото,за което съжалявам е, че все трябва да стоя на сянка и с 3 пласта SPF, а понякога и това не помага против изгаряне, но пък от друга страна така човек се научава да е внимателен и осъзнава колко всъщност е вредно пърженето на слънце.
    Към списъка бих добавила още Никол Кидман, Тилда Суинтън и Джулиан Мур..

    ОтговорИзтриване
  3. Наистина слънцето може да е колкото приятно, толкова и опасно ако не внимаваме.

    ОтговорИзтриване
  4. Това с тена вече стана мода. Дори е смешно според мен. По-хубаво да си стоя бяла, отколкото оранжев морков, от солариум или поредната Николетка.
    Доскоро през летата много държах да стана черна,но така и не ставах колкото искам. Напоследък ми се получава една слънчева алергия и сеспрях със слънцето. Аз същосъм доста бяла, но пък мен много лесно ме хваща и ставама шоколадова.
    Друг е въпроса, че вече не го смятам за красиво и не държа да съм с тен.
    Харесвам се повече с бялата си кожа-в миналато е била на почит, а смятам, че сега представите за красота са доста сбъркани.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!