Любимият ми балсам за устни Himalaya

Здравейте, слънца!
Честита Първа Пролет и от мен!
Времето определено е прекрасно, което може само да ни радва. Дано да се задържи такова. Точно това слънце навън чакам от толкова време. Но с промяната на времето се появяват и напуканите устни, ако не внимавам.
Още от дете имам много чувствителна кожа. Особено когато се сменяха сезоните от топло към студено и обратно, устните ми се напукваха много зле. Търсила съм какви ли не мазила и балсами за устни. Някои ми решаваха проблема само временно, други изобщо нямаха ефект. Но ето че намерих балсам, който оправда очакванията ми.
За продуктите на Himalaya разбрах от една от любимите ми блогърки Sincerely, Christine. В много от нейните постове четох колко е доволна от балсама за устни на Himalaya и просто реших един ден и аз да го пробвам най-накрая.
Сега за самия балсам, който аз си купих - подхранващ:
1.Омекотява и подхранва устните. Едно нанасяне на този балсам си издържа доста време. На предишни балсами за устни съм повтаряла на всеки 20 минути. Е, при този не е  така.
2.Предпазва устните от изсушаване и напукване. Помня, че когато си го взех за първи път устните ми бяха започнали да се напукват и се чувствах много неприятно от този факт.През смяната на сезоните моите устни редовно се напукват. А и студеното време също е неблагоприятен фактор за кожата като цяло.
3.Основните съставки са пшенични кълнове и маслото от семена на моркови.
Пшеничните кълнове са естествен източник на витамин Е, който подхранва и омекотява кожата.
Маслото от семена на моркови защитава устните от вредните UV лъчи.
4.Самият балсам ухае страхотно - на плодова дъвка.
В началото се колебаех между този и хидратиращия с какаово масло, но прецених, че за зимния сезон по-подходящ е подхранващия. Покупката си заслужаваше. За цената му от 2.00лв. останах много доволна. Вече си ползвам трета опаковка от него. Мисля да опитам и от другите сега щом се затопли, но мисля, че този ще ми е любимец.
Този балсам вече е винаги в чантата ми. Работя в склад и неговото присъствие дори на работното ми място е наложително.
Продуктите на Himalaya могат да се намерят и в аптеки Lilly.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование