Лилаво за уикенда!

Привет, сладури!
Ето че е уикенда и ако зависи от мен бих му дала още един ден, но ще се задоволя само с два.
Преди няколко дни се сдобих с нов лак - Golden Rose Rich Color. Това, което ме грабна веднага беше цветът. Цветът на 2014 е сияйна орхидея и почти всичките й нюанси и може да се отнесе към лилавата гама. Лакът, който аз си взех, е точно такъв нюанс. Плюс това върви и много с последния брой на сп. Cosmopolitan, които имат рожден ден - 10 години на българския пазар. Честит Рожден Ден, Cosmopolitan! Никога не излизайте от тираж!
И нека се върнем на лакът на Golden Rose. Цветът е номер 42. Както казах си го взех най-вече заради самия цвят - светло блестящо лилаво, но останах много доволна и от четката и покривността му. Четката е от по-широките, което позволява много по-лесно лакиране на нокътя и от там самата покривност е по-хубава.
Само един пласт ми е напълно достатъчен. Изобщо не ми се налагаше да повтарям. Цветът е особено приятен поне за мен и откъм блясък също е чуден.
Да обобщим. Получих:
1.Хубав цвят само с един пласт лак.
2.Чудесен блясък.
3.Лесно нанасяне с четката.
Ето и малко по-хубава снимка на самия лак как стои. Цветът е точно за пролетта.
За трайност все още нищо не мога да кажа, защото го сложих едва преди 5 часа.
Надявам се и вие да се усмихвате широко като мен при нов маникюр. :)
Ще се радвам да споделите с мен вашите предпочитания за маникюр.
Прекрасна събота вечер, скъпи дами и великолепна неделя Ви пожелавам.

Коментари

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование