BIODERMA Hydrabio Tonique - прекрасен подарък!

Здравейте, прекрасни!
В днешният пост ще обърна изцяло внимание на един определен продукт, който получих като подарък от сп. Harper's Bazaar и BIODERMA, за който много съм им благодарна.
Ако и вие като мен имате комбинирана кожа, вече сте наясно че този тип кожа изисква страшно много грижи. Е, не точно грижи, а внимание. Изключително важно е да намерите подходящите продукти за вашия тип кожа. Все пак всеки организъм е индивидуален и всеки продукт действа при всеки различно. Но е факт, че всички искаме да имаме красива и сияйна кожа. И за това ви съветвам да се консултирате първо със специалист кои продукти са най-подходящи за вас, преди да правите каквито и да е покупки.

Всичко започна с решението ми да си направя абонамент за сп. Harper's Bazaar. Към края на 2013г. си попълних абонамента и с него се включих в томболата на BIODERMA за Hydrabio Tonique. Разбира се томболата беше за определена бройка от този продукт и бях много доволна, когато получих e-mail, че съм една от късметлийките.
Веднага след като прочетох съобщението проверих дали продуктът е съвместим с моята кожа. Освен че кожата ми е комбинирана, тя е склонна и към образуване на акне. И точно за това много, много внимавам какво слагам на лицето си. Този продукт се води в сектора за Дехидратирана и чувствителна кожа на BIODERMA и според инструкциите е подходящ за всеки тип кожа. Основна цел на този тоник е дълготрайната хидратация и свежест на кожата, хипоалергенен е и още има към описанието му в сайта на BIODERMA. Но аз ще ви опиша моя опит и мнение за този продукт.
Този тоник дойде точно навреме, защото тъкмо бях свършила с предишния си тоник за лице. Така че ми спести и малко пари. :) Изпратиха ми го към края на Януари. Бутилката си беше запечатана. Опаковката е прозрачно синя на цвят. Количеството е 250 ml. Консистенцията му е течна и прозрачна. Не ми е причинило никакви алергични реакции. Не дразни кожата ми изобщо.
 Определено придава едно чувство за свежест на лицето. Ползвам го сутрин преди да се гримирам и вечер след като си почистя лицето. В описанието пише след като го нанесете на памучния тампон да се мине лицето с леки потупвания. Правила съм го, но аз предпочитам да минавам по цялото лице. И двата начина са ефективни все пак. Вече е средата на март и може би ще свърши чак накрая на месеца.
В заключение - не мога да се оплача. Ще съм честна ако ви кажа, че се притеснявах какъв ефект ще има върху кожата ми, но е било без основание поне щом се отнася до мен. Бих си го купила.
А вие изпробвали ли сте Hydrabio Tonique и какво е мнението ви за него?

Коментари

  1. Аз откакто хидратирам кожата си повече ми се появяват по-малко пъпки. Стига хидратиращия крем/тоник/мляко и т.н. да не е на маслена база винаги влияе на комбинираната ми кожа страхотно. Много проблемни кожи са всъщност дехидратирани, особено ако се гримираш често и ползваш доста продукти върху лицето си.
    Дерматоложка ми каза, че с много вода и хидратация кожата ще ми се изчисти и така и стана ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И при мен от както намалих газираните напитки и приемам предимно вода, кожата ми се изчисти.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование