300: Възходът на една империя!

Здравейте, страхотни и уникални!
Надявам се да сте имали страхотни събота и неделя.
Лично при мен минаха спокойно и приключих неделята с кино.
Филмът, който реших да гледам беше "300:Възходът на една империя".
Помня, че когато гледах първия филм бях студентка първи курс. Тогава ми се искаше да го гледам най-вече заради Джерард Бътлър. Сега не знам какво ми щракна, но ми се прииска да гледам и продължението.
Нека бъда малко по-точна за самия филм.
Това не е точно продължение. Действието се развива по същото време като в "300", но основно се спира на историческите събития от битката при Саламин. Един атинянин, Темистокъл (Съливън Стейпълтън), вярва, че може да обедини гръцките полиси и да попречи на персийската инвазия. Неговият главен съперник е командирът на персийската флота - Артемизия (Ева Грийн).
Като цяло филмът е една измислица повлияна от древно-гръцката история.
Визията на персийския цар, Ксеркс, ми идва доста нереалистична и гротескна, макар че свалям шапка на Родриго Санторо за готовността му да промени красивото си лице за да влезе в образ.
Ако не беше Ева Грийн едва ли бих могла да приема идеята за готик жената-войн по онова време. Но нейната игра много ми хареса. Винаги ми е харесвала и като жена и като актриса.
А феновете на "Игри на Тронове" ще могат да се насладят на играта на Лина Хийди отново в ролята на Горго - кралицата на Спарта, която е и главният разказвач този път.
Ако искате да гледате филм с полу-голи мъже, които изглеждат така все едно са си направили кола-маска или просто искате да гледате ефекти и бойни сцени, които повече приличат на сцени от видео игри, то филмът е за вас.Филмът е сниман в България. Дори ще видите и Димо Алексиев като един от гръцките войни.
Все пак не съжалявам че отделих час и половина за този филм. Може би защото ми харесва идеята на главния герой за правото на свобода и обединението на един народ. Никой човек не може да властва над друг човек. Но не бих го гледала пак. Един път в този случай ми е напълно достатъчно.
Всеки преценява сам за себе си и има своето собствено мнение.
А на вас допадна ли ви филмът или не?

Коментари

  1. Един път е напълно достатъчен. На мен главно не ми харесаха ефектите(понеже го гледах на 3Д) . Имаше много видими грешки, които можеха да бъдат избегнати..

    ОтговорИзтриване
  2. На мен като изключим играта на Ева Грийн и ефектите, не ми хареса.
    Но аз съм пристрастна към 300 - 1 част и Джерарт Бътлър

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование