Good Box за Септември 2015

Когато е петък и нямам търпение да приключи работа, единственото хубаво нещо е очакването на кутията Good Box и тя пристигне още преди обяд. И точно така стана в последния петък на Септември. :)
А ето и какво имаше в моята кутия. Първото нещо, което се вижда още с разопаковането на самата кутия, е талонът на Фондация Една от 8.
Good Box даряват по 1лв. от приходите от всяка една кутия за Септември на тази фондация. Лично аз намирам това за прекрасно. Хубаво е да можем да допринесем за благородни каузи. А тук е и официалната Facebook страница на фондацията.
1. Кокосова вода Koh-Libre. Имаше интересен вкус, който в началото не ми допадна, но после ми се услади и то много.
2. Roobar с какаови зърна - любимо ми е. Когато бързам за среща и съм малко гладна, винаги минавам през биомагазина и си вземам едно от тези.
3. Био-разградима бамбукова четка за зъби Nordics.
4. Био разтворимо кафе Арабика CLIPPER. Не пия кафе и затова го предоставих за тестване на майка ми. Каза, че е добро.
5. Ексфолиант за лице и тяло от ядка на праскова Healthy Oils. Само отбелязвам, че моят не беше затворен добре и едно малко количество беше излязло и се разпръснало из цялата кутия и продукти. Не беше фатално обаче.
6. Лосион за ръце и тяло на GO&HOME. Този продукт е в малка опаковка, много подходяща ако сте на път.
7. Мокри кърпички с масло от лавандула и лимон TAOASIS.
8. Две мостри на дневен крем за лице с облепиха на Rhamnia Bynata.
9. Масло от сусам на ARMINABIO. Още се чудя какво приложение да му намеря. В брошурата на кутията пише, че е полезно за косата и кожата.
10. И накрая перуански физалис или инка бери. Тези плодове имат много интересна обвивка от изсъхнали листа около тях. Оказаха се вкусни. Имат лек киселеещ вкус, който много ми хареса.
Good Box отново оправдаха доверието ми и съм много доволна от кутията. И като резултат сега ще трябва да се запася с кокосова вода тези дни. :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование