Два продукта от Eau Thermale Avene

Неведнъж съм споменавала в по-стари постове колко внимавам какво нанасям на кожата си - без значение лице или тяло. Просто съм много взискателна. Едни от любимите ми продукти за лице са тези на Avene. Когато стане дума за акне, те са моите фаворити, но други техни продукти освен тези и термалната им вода не бях изпробвала. За това много се зарадвах на малката козметична чантичка, която ми изпратиха със съдържание душ-гел и лек хидратант за перфектен тен.
Ето и какво представляват.
Започвам с душ-гела.
Опаковка: Продуктът се съхранява в прозрачна опаковка. Направи ми впечатление, че капачката е много здраво затворена.
Съдържание: Avene Thermal Spring Water (Avene Aqua), Water (Aqua), Sodium Laureth Sulfate, Coco-Glucoside, Glycerin, Inulin, Lauryl Bataine, Glyceryl Oleate, Caprylyl Glycol Ceteareth-60 Myristyl Glycol Citric Acid, Fragrance (Paefum), Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Phenoxyethanol Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide, Tocopherol.
Количество: 100мл.
Цена: 6.35лв.
Гелът е прозрачен с много лека текстура. Ароматът на този продукт е прекрасен. Най-добрият начин да ви го опиша е с думата чистота. Просто ухае на чистота. Образува се много хубава пяна. Обикновено при повечето душ-гелове усещането за мекота върху кожата не е много трайно, но при този е точно обратното. Прави ми впечатление, че усещам кожата си все така мека поне още час и половина, ако не и повече след като съм излязла от банята. Подходящ е за чувствителна кожа.
Забелязах, че се продава и в по-голяма разфасовка. Цената й беше към 12лв.
А сега е време за хидратанта.
Опаковка: Опаковката представлява като тубичка на крем за ръце. Не заема излишно място в козметичната ми чанта/несесер.
Съдържание:
Количество: 30 мл.
Този продукт съдържа и SPF 30. Имайте предвид, че продуктите с SPF не се препоръчват ако ще се снимате.
В първия момент си помислих, че този цвят ще е прекалено тъмен за мен. Но при този продукт процесът е следният - при нанасянето на продукта кожата изглежда някак си леко зачервена в началото, но после започва да се приспособява към естествения тен на лицето. Има и едно странно усещане, но е поносимо и отминава бързо. Щом не ми се иска да отида до банята и веднага да си измия лицето, е ОК. Мисля, че е горе-долу на принципа на BB кремовете. Докато го нанасям ми е малко притеснено заради това зачервяване (патила съм си от неподходящи за мен продукти и съм станала свръхпредпазлива), но после когато се пригоди към тена ми всичко е наред. Като покривност и трайност е добре. След като го нанеса и се приспособи към цвета на кожата ми, го усещам много леко на лицето си през целия ден. Стои така все едно не носите грим. Също така не съм получила обриви или алергични реакции. Не ми се е появило и акне. Най-голямото притеснение за този продукт беше да не изглеждам оранжева. Но хора, на които имам пълно доверие, ми потвърдиха, че ми стои много добре и нямам разлики. Един от тези хора е сестра ми, а на нея имам 100% доверие, защото е прекалено пряма. :P
За съжаление не успях да намеря цената му.
Крайна оценка:
Душ-гел - Отличен 6.
Лек хидратант за перфектен тен - Отличен 5.50 (само заради моята фобия от зачервявания).
Основният въпрос е: Бих ли си купила тези продукти?
Отговор: ДА!
Надявам се да съм ви била полезна и ако и вие сте опитвали тези продукти споделете мнението си.
П.С. И двата продукта ми бяха предоставени за тестване. Не съм получила никакви финансови възнаграждения за този пост. Описала съм единствено своето откровено мнение за продуктите.

Keep On Smiling!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование