Почистващ гел с растителен въглен Garnier Pure Active

Мисля този месец да наблегна повече на ревютата на продуктите, които ползвам в момента. Всеки път се заканвам да направя ревюта на някои определени любимци и все не го правя. Е, този месец това ще се промени.
Започвам с един любим продукт от 2014г. насам - Почистващия гел с растителен въглен Garnier Pure Active. Купих го със средни очаквания, но те определено бяха надминати.
Какво обещава продуктът?
Ето и буквално преписано от опаковката:
Формула от ново поколение за проблемна кожа. Комбинация от салицилова киселина и активен въглен, познат със своите абсорбиращи и почистващи свойства. Несъвършенствата са намалени, изглеждат по-малки и не толкова зачервени.
Какви бяха резултатите при мен?
Няма такова нещо като вълшебна формула, която да ни отърве от акнето. Винаги се появява малко или много през проблемни дни или ако прекалим със сладкото и млечните продукти. Но този гел определено може да го намали драстично. Ползвала съм и други почистващи гелове от по-достъпните козметични продукти, но този ми допада най-много. На цвят не е черен, а по-скоро много, много тъмно сив. Като текстура ми напомня малко паста за зъби.
Използвам го сутрин и вечер - количество колкото грахово зърно. Напълно достатъчно е за цялото лице. Има осезаем аромат и не дразни. Когато изплакна лицето си кожата ми все едно скърца. Не ми е причинило никакви отрицателни кожни реакции. Чувствам едно приятно и свежо усещане по лицето си. Предназначен е за проблемна кожа, заради което не е подходящ за хора със суха кожа (както пише в описанието на опаковката).
Количество: 150мл.
Цена: 10лв.
Съдържание: Никакви парабени! Голям плюс!
Всеки път когато използвам този продукт, резултатите не се бавят. Кожата ми изглежда много по-добре. Дори наскоро използвах един друг гел, но не видях ефект от него. Това е продукт, който ще купувам пак и пак. От всички почистващи гелове, които съм използвала до сега, този е най-ефективният за мен. Препоръчвам го.
Ще се радвам да разбера и вашето мнение за този продукт.
И пак да напомня, че всяка кожа е индивидуална. Намерете продукта, който е най-подходящ за вас. 

Коментари

  1. По принцип съм доволна от Гарниер, чудя се дали скраб четката си струва и има някакъв ефект. Този гел звучи обещаващо, много често като съм навън и после цялото ми лице става на прекрасни пъпки! Чудно! Тъкмо има DM до нас ще отскоча! :D

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование