Въпросник

Деси, от VanityFairDesi ме покани да направя въпросника от нейния пост, за което много й благодаря. 
1. Какъв стил на обличане предпочиташ?
Класически и изчистен. Гледам най-вече да ми е комфортно. Ежедневието ми е много натоварено и затова на работа съм със задължителните ниски обувки. А през свободно си време съм малко по-елегантна.
2. Рокля или мини-пола?
Рокля, разбира се. Не съм толкова млада, че все още да нося мини-поли.
3. Любим аромат/ парфюм, който харесваш и често носиш.
Трудно си харесвам аромати, защото кожата ми не ги отразява много добре, но в последно време обожавам аромата на гардения на лосиона ми за тяло на L'ERBOLARIO. Прекрасен е.
4. Как предпочиташ да носиш косата си?
По принцип предпочитам да е сплетена на плитка, освен когато танцувам. Тогава косата ми е пусната.
5. Кое е най-голямото предизвикателство за теб - без значение в личен, професионален или друг план?
Да харесвам себе си и да бъда щастлива. Почти през целия си живот се опитвах да се харесам на всички около мен освен на себе си. И така до преди няколко години. След поредната емоционална криза взех решение да стана малко или много егоист. Моето щастие този път трябваше да идва на първо място. Ако аз съм щастлива и другите около мен също ще са щастливи.
6. Какво си мечтаеш да работиш... ама наистина за какво си мечтаеш, без значение колко е възможно или не?
Бих искала да пиша за Cosmopolitan или VOGUE. 
7. Кои са фаворитите ви от сериалите, които следите?
Тараджи П. Хенсън - Куки от сериала "Империя". Уникална е! Нямам търпение да започне втори сезон.
8. Кажи ми един цитат, който харесваш много или, който често си повтаряш.
"Не бива да се страхувам. Страхът погубва разума. Страхът е онази низка смърт, която носи пълно унищожение. Аз ще се изправя с лице срещу моя страх. Ще му позволя да мине по мен и през мен. А когато отмине, ще извърна вътрешното си око, за да проследя пътеката му. Там, откъдето е минал страхът, няма да е останало нищо. Ще остана единствено аз."
"ДЮН" от Франк Хърбърт
9. Как релаксираш най-добре?
С книга. Когато чета се успокоявам много. През последната една година отново започнах да чета за удоволствие и забелязвам, че докато чета съм много по-спокойна. 
10. Ако можеше да избереш само един от двата козметични продукта, какво би избрала - руж или блясък за устни?
Блясък за устни.
11. На коя литературна героиня би искала да приличаш?
Не мисля, че все още съм открила такава. Литературата е пълна с много прекрасни героини, но май все още търся тази, която е най-близка до личността ми. 
12. Една известна личност жена, чийто стил, начин на обличане, грим, поведение харесваш.
Дженифър Анистън. Вярна е на стила си и винаги изглежда прекрасно.
Всеки, който желае може да направи въпросника. Ще хубаво да прочета вашите отговори. :)

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование