Любимци за месец Април 2015

С идването на пролетта дойдоха и вирусите и аз се разболях, оздравях и пак се разболях. Дори на 1-ви май трябваше да съм в София, но поради здравословни причини останах у дома. Пренаситила съм се на лекарства вече. За Април месец любимците ми са дори по-малко и от тези през месец Март.
1. Шампоанът за обем на John Frieda. Ах, как се радвам, че послушах Диди от Beyond The Visible и купих един подарък за майка ми и един за мен. Прекрасен е!
2. Балсам за устни PropoliSun. Бях си го взела от едно намаление в дрогерии Lilly. Не е като балсамите на Himalaya, но също е много добър и като аромат също много ми харесва. При смяна на сезоните моите устни винаги се напукват, а сега с това променливо време трябва много да внимавам. Доволна съм, че го имам в арсенала си от продукти за устни.
3. Палитрата Diamante на Lollipop cosmetics. Тази палитра заслужава отделно ревю. Сенките се оказах много трайни и пигментацията също е чудесна. Обещавам скоро да пиша за тях.
4. Почистващ гел с растителен въглен Garnier Pure Activ. Направих му отделно ревю, което може да прочетете тук.
5. Любима песен през Април беше "I just can't stop dancing" на Becky G.
6. Любим влогър - Rebekah Borucki от BexLife.
Ребека е йога-инструктор, майка на пет деца и мотивационен оратор (не мога да го преведа по-точно от английски). Не знам как намира време за Youtube канала си, но се радвам, че го прави. Сред видео записите й може да намерите и медитации. Тези дни ми е толкова натоварено, че реших да опитам да медитирам.
Малко са месечните ми любимци. Дано следващите месеци да имам повече за споделяне. :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование