Нови придобивки #3 2015

От доста време не съм споделяла новите си придобивки, но все пак Март месец беше No Buy Month. Купих си някои неща през Март, но само най-необходимото. Ето и последните покупки за месец и половина.
Да започнем от малките мартенски покупки.
1. Лакочистител на Lilly. За цената си от около 1лв. е незаменим.
2. Рол-он дезодорант на Adidas soften cool &care. Харесва ми, не съм му намерила недостатък.
3. Крем за ръце Дева с алое вера, 0.99лв.
4. Очна линия на Impala. Подарък е от приятелка, която прецени, че очните линии тип писалка не са за нея. Тя е доста добра с класическата очна линия с четчица, която за мен е кошмар.
5. Purminerals Jupiter Ascending комплект - палитра сенки, глос и очна линия. Купих ги през Февруари, но ги получих към средата на Март. Това е първата ми покупка от feelunique.com. Работя по отделен пост за тази покупка.
Както казах само най-необходимото през Март.
В началото на Април вече малко се отпуснах.
1. Нов крем Бочко, 2,40лв. Не го заменям.
2. Сух шампоан за коса Schauma с памук. И преди съм го ползвала и съм доволна от него.
3. Душ-гел с портокалово масло на Zaja, 5.19лв.
4. Шампоан за обем на John Frieda, намален на 12.49лв. от 15,99лв. в дрогерии Lilly. Подарих един на майка за рождения й ден и реших и аз да си взема. Трябва му ревю.
5. Новите лакове на Golden Rose WOW, 0.99лв. Взех си два - 09 и 83. Цветовете са прекрасни - нежно розово и уникално красиво синьо (не мога да му намеря точно прилагателно за да го опиша).
6. Почистващ гел за лице с растителен въглен Garnier Pure Activ, 10лв. Любим продукт през 2014г. и все още е с основание.
7. Нови ластички за коса от Zumba shop, 20лв. с доставката приблизително. Отдавна им бях хвърлила око и сега веча са мои. Просто обожавам Zumba аксесоарите.
Накупих си и няколко дрехи, но досега не съм правила пост на тема дрехи. Може да публикувам скоро такъв. Ще ви бъде ли интересно?
Като цяло съм си взела само най-необходимите продукти за коса, тяло и лице. Гледам да изразходвам наличната си декоративна козметика и да не купувам нова. Е, понякога се подхлъзвам, но като цяло съм доволна от себе си за последния месец и половина.

Коментари

  1. Ще чакам пост за палитрата с интерес :) Лакочистителят на Лили и на мен ми е любим! А пост за дрешки....иска ли питане, коя жена не се интересува да надникне в нечий гардероб ;)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!