TAG: The Procrastinating Beauty Blogger

Теди от Powder your face with sunshine първа направи, ако не се лъжа този таг в българското блог пространство. Този таг за "отлагането" ми се стори интересен и реших да се включа.
1. Кой е бюти ритуала, който все отлагаш?
Лакирането на ноктите. Много обичам да си правя хубава маникюр, но все го оставям за по-късно като се прибера, ама тогава съм уморена и хоп, маникюра остава за следващия ден.

2. Миеш ли четките си за грим редовно?
Нямам толкова много четки за грим, но да. Гледам редовно да са чисти. Дори тези дни мисля да си взема спрея за почистване на четки на Ebelin за дните, когато ми е много мързеливо.

3. Колко дълго можеш да изкараш с обелен маникюр?
Ако е светъл неутрален цвят до 2-3 дни, но ако е тъмен трябва веднага да го махна иначе...

4. Колко дълго отлагаш покупката на нов продукт, когато старият е вече изчерпан?
Гледам да не отлагам, но ако това се случи е най-много седмица.
5. Кой е най-лошият ти бюти навик?
Имам ужасния навик да си трия очите. Когато съм гримирана непрекъснато си напомням "Ръцете далеч от очите!" Сещате се колко е неприятно, когато хубавият очен грим се размаже.
6. Сподели нещо, което не е свързано с козметиката и  което отлагаш постоянно.
По принцип не обичам да чистя с прахосмукачката и винаги го отлагам с един ден. А и за Сара се равнява на нещо подобно.

7. Когато излизаш отлагаш ли приготвянето за последния момент?
Случва се и това. Искала съм да си направя много хубава прическа, но ако се забавя набързо прибирам косата във френски кок.
8. Устояваш ли на постоянните забрани за харчене?
По принцип си съставям списък с най-необходимото и  гледам да се придържам към него. Но се случва да се отклоня с нещо мъничко.

9. Колко е подредена козметичната ти (и лакова) колекция?
Колекцията ми от лакове е доста добре подредена. Колекцията ми от гримове в момента е малко в безпорядък и тези дни ще я пренареждам.
Тагвам всички, които отлагат поне една от задачите си в седмицата! :)
П.С. Всички изображения са свалени от интернет. Нямам никакви права над тях.

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование