Нови придобивки #4

Преди да е приключила 2014 трябва да ви споделя с какво се сдобих този месец. Знам, че се забавих много, но така става по празниците май.
Само да споделя, без да се хваля - не мога да повярвам на късмета си този месец. Спечелих три награди! Да, цели три! Но за тях после.
И така. Какво толкова си купих?
1. Моливи за устни Maybelline Colordrama. Купих си три цвята - 110 Pink so chic, 630 Nude perfection и 140 Minimalist. Цветовете са просто прекрасни.
2. Време беше и аз да се сдобия поне с една бройка от дълготрайните сенки на Maybelline Color Tattoo. Май никой няма да се учуди, че си взех цвят 70 Metallic Pomegranate.
3. Червило MD Professionnel червено от сп. GRAZIA. Навсякъде търсих в Бургас другото в телесен цвят, но не го намерих.
4. Тоалетно мляко на Aries Cosmetics с краставица.
5. Изсушител за лак за нокти Perfect.
6. Clean&Clear лосион за почистване на черни точки.
7. Eveline бързосъхнещ топ лак и придаващ блясък втвърдител за нокти 3 в 1.
8. Фон дьо тен Bourjois Healthy Mix Serum. Много исках да си взема на MaxFactor или на Maybelline от новите им фон дьо тени, но не намерих такъв който да ми пасва на кожата. Затова се доверих отново на Bourjois #52 Vanilla. А и е идеален за моята комбинирана кожа. Плюс това Bourjois имаха Декември -40% намаление на всичките си продукти от декоративната козметика.
9. Спирала Maybelline Great Lash. Тази спирала е препоръчвана от всички водещи списания по цял свят.
10. Крем за ръце Дева с какао.
11. И за финал си купих глос на Golden Rose от новата им серия с номер 107 - нежен телесен цвят. Идеален ще е за ежедневието ми.
А ето и наградите, които си спечелих по празниците.
1. Ако слушате радио FM+, тогава определено слушате и "Ива от сутрин до обед". Аз го слушам всяка сутрин като отивам на работа, а после и след това, стига да не пречи на работата ми. Радио FM+ имаха конкурс "Сподели своята любима коледна история". Можеше да е любим откъс от коледен филм, песен, разказ или своя собствена реална случка. Е, аз споделих случка. Беше точно около коледните празници. Реших да се пробвам и така я написах и я изпратих. На следващия ден получих e-mail, че са харесали историята ми и съм спечелила награда. Очаквах наградата да е книга. Имаше около 20 книги награди и 5 картини на Иван Яхнаджиев на тема "Италия". Моята награда беше точно картина. Колкото повече я гледам, толкова по-красива я виждам. Остава само да й сложа рамка.
2. Втората ми награда беше от giveaway-а на Limited Beauty и Star Nails Bulgaria - лак Далия и златен ефект. Бях с него на Бъдни вечер и Коледа.
3. Третата беше от giveaway-а на Веси, The Girl Who Invented The Romance, и отново Star Nails Bulgaria - лак Михаил (Цветът е тъмно син. Съжалявам, че изглежда черен) и сребрист ефект.
Само едно от нещата, с които се сдобих не ми хареса. Излишните килограми! Ужасни са! Но да мине и Нова година и край. Край на огромните количества излишна храна на масата, край на коледните почивки на фитнес центровете. Ще влизам във форма още от 1-ви януари. Дори си взех карта за нов спорт, но за това в друг пост.
За финал.
Надявам се всички да сте прекарали хубаво празниците и нека 2015 година да е също толкова прекрасна колкото 2014, че и повече. И да ни донесе много поводи за усмивки! :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование