Любими продукти за Септември 2014

Време е да ви покажа и новите си любимци за Септември 2014г.
 1. Лаковете на Rimmel 60 seconds серията на Rita Ora. Особено се впечатлих от трайността на тези лакове. С топ лак ми издържаха някъде около седмица. Първата половина на септември бях с Raw as Night, а втората след като температурите спаднаха преминах на тъмния Midnight Rendezvous. Цветовете са много красиви и покривни. А както казах съм доволна и от трайността им. За тях писах повече тук.
2. Спиралата I love Extreme от Essence. Сериозно се замислям абсолютно винаги да държа по една от спиралите на Essence в козметичния си арсенал. Останах много доволна и от тази спирала.
3. Балсам за устни Baby Lips от Maybelline. Изразходвах си го с удоволствие. Чудесни са тези балсамчета.
4. Рол-он Nivea Stress Protect. Не е като на Mitchum, но и от него останах доволна. Не оставя петна по дрехите ми и ухае приятно. Има само един проблем - много бързо се изразходва.
5. Лакочистител на дрогерии Lilly - зеления. Този лакочистител е на маслена основа и не усещам ноктите си така сухи като с други, които съм ползвала преди това.
6. Сухият шампоан на Shauma с памук. Използвам този шампоан втората вечер след като съм си измила косата, защото знам, че на следващата сутрин косата ми вече ще започне да се омазнява. На следващия ден косата ми е приемлива. Не бих казала, че този продукт върши чудеса, но ми е от голяма полза, когато знам, че много ще ме мързи сутрин да си измия косата и т.н. Май и за него ще трябва да пиша отделно ревю.
Ама как само се изниза Септември! Сега и Октомври и докато се усетим ще стане време за Коледа и Нова година.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование