Zumba в Гърция

Наскоро приключи отпуската ми, но преди това със Zumba маниаците си направихме една малка екскурзия до Гърция, за да посетим нашата страхотна инструкторка Мария Аврамова. Това беше и моето първо излизане в чужбина изобщо. Бях ме в Марония. Тази част на Гърция е по-скоро за отдих, един вид малко курортно селище. Но аз имах нужда точно от това. А и като се има предвид и Zumba купоните, мястото си беше идеално.
Ето и малко снимки от този страхотен Zumba уикенд.
С голям ентусиазъм на тръгване
Първата ми работа щом сляза от автобуса не е да се разтъпча, а да се разтанцувам.
После е време за настаняване.
И след това вечерта открихме Zumba уикенда с много танци.


На следващия ден времето на моменти не беше особено слънчево, но това не ни попречи да оценим красивите гледки дори и при по-мрачни моменти.






И разбира се изпробвах новопридобитите си колоездачески способности.
Кали определено е далеч по-добра от мен. :)

И на плажа ще се танцува. Няма как!

И после плаж, море, гръцка бира. :)
Малко преди Zumba Master Class


С Vagelis - страхотен Zumba jammer
С две страхотни Zumba близначки Дина и Нанси - Twins Dancers

И нашата прекрасна Zumba инструкторка Мария Аврамова
И една последна снимка преди да си тръгнем със съквартирантките.
Едно от най-хубавите неща за мен това лято беше този уикенд.
Пожелавам и на вас много такива слънчеви преживявания.
И се усмихвайте! :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование