Empties #2

Време е пак за демонстрация на празните опаковки. Веднага ви споделям с какви впечатления останах от тези продукти и кои ще си купя и кои не.
1. Лосион за тяло Just Dessert с аромат на шоколадово суфле. Писах преди време за него тук в ноемврийските ми придобивки. Така ми е мъчно, че го свърших. В едно магазинче до нас го продават, но аромата е на лимон. Замислям се да го взема за да видя и той какво представлява.
2. Матиращ тонер на Avene. Най-хубавия продукт за лице, който съм ползвала. Моето основно спасение в борбата с акне! Просто при финансова възможност винаги купувам него.
3. Термалната вода на Avene малка разфасовка. Идеална е за дамската чанта. Особено обичам да я използвам след Zumba  тренировките ми, когато лицето ми е цялото зачервено.
4. Лосион против черни точки и пъпки AcneOut 15 ml мостра. Този продукт беше от кутия на Pinks. Не знам защо, но просто не ми допада. Малко в повече ми щипе някак си.
5. Тоалетно мляко за премахване на грим с невен от Aries Cosmetics. Харесвам много тези тоалетни млека. Любимото ми е с краставица, но харесвам и другите видове. Пак ще си го купя.
6. Дезодорант NEO против изпотяване на GARNIER. Малко ми е неудобен, защото буквално към края ми се налагаше да го стискам за да излезе нещо. Има приятен аромат поне и наистина не оставя неприятни миризми, но няма голям ефект.
7.Гел крем за лице Moisture Match на GARNIER. Не мога да се оплача от този крем за лице. Определено бих си го купила пак. За пролетта беше чудесно попълнение.
8. Спрей за бързо изсъхване на лак на S-he. Чудесен продукт. Писала съм повече за него тук.
9. Мострите на Uriage за първите мимически бръчки от кутията Pinks. Не мога да дам определено мнение.
Повечето неща определено бих си купила пак.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!