Нещо доста интересно от книжарниците на старо

Едни от любимите ми места в Бургас са книжарниците за стари книги и по-специално тази на ул. Богориди. Няма как да я пропуснете. Невероятно е какви уникални литературни произведения могат да се намерят там. Този път попаднах на нещо доста интересно.
За колко американски поети и писатели с африкански етнос сте чували? Лично аз освен за Мая Анджелу за друг не съм чувала, а знам че има и то немалко. Затова когато попаднах на тази малка книжка първата ми мисъл беше: "Това не е за изпускане".
Имайки предвид, че книгата е издадена 1975г., нормално е и заглавието да е "Американски негърски поети". Ще простим на комунизма тази несъобразителност. Далеч по-възпитано би било книгата да се казва "Афро-американски поети". Книгата включва 42-ма афро-американски поети и поетеси. Взех си я за 2 лв.
Не мога да й дам ревю все още. Просто исках да споделя с вас това откритие. Имам доста големи очаквания и се надявам да не остана разочарована.
И не забравяйте да се усмихвате! :)

Коментари

  1. Браво за откритието! Библиотека "Панорама" като цяло крие страхотни бисери, голяма част от тях - непреиздавани по-късно.. Аз също обичам антикварни книжарници :)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз харесвам поредицата! Приятно четене, звучи интригуващо :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование