#Lin100happydays - 2-ра седмица

Невероятно е как все още не съм пропуснала и един ден от предизвикателството 100happydays.
Ето как мина и втората ми седмица със снимките и описанието. Извинявайте, че чак сега ги споделям с вас, но както знаете от предния ми пост, бях извън града.

Ден 8 - Много хубава мисъл на Чарлз Буковски - "Намери това, което обичаш и го остави да те погуби". Не в буквалния смисъл все пак. :)
Ден 9 - Любимата ми чаша за чай. Тази чаша ми е подарък от моя колежка от университета. Много си я харесвам и си я пазя.
Ден 10 - Едно от мотивационните късметчета на чай Yogi.
Ден 11 - Бившата ми месторабота. Навява ми доста спомени.
Ден 12 - Minions. Как да не се усмихнеш на тези жълти сладури?!
Ден 13 - Култовият Железен Трон. За него съм писала повече тук.
Ден 14 - По-рано се включих във Facebook събитието Blog Link Swap. Мисълта за това събитие и многото блогове, на които попаднах ме радва изключително много. Толкова талантливи блогъри има в България, а и извън нея.


Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование