вторник, 1 април 2014 г.

EOS Lip Balm

Здравейте, шегаджий!
Април дойде, но мен не ме бива много много да правя номера вече. Може би просто не ме бива.
Днес искам просто да споделя с вас една нова придобивка, която подобри работния ми ден - балсамът за устни EOS!
От месеци го търся. Дори няколко български блога го препоръчаха - EatLoveMakeUp и A Cup Of Teia Ted. И да, знам, че може да си го поръчам от някой чуждестранен сайт, но търсих вариант от български сайт. И можете да се досетите, че успях. EOS Lip Balm си имат българска страница във Facebook - EOS Lip Balm Bulgaria. Правилно са казали хората: "Който търси, намира".
Сега повече за самия балсам за устни. Това, което го отличава първо е неговата опаковка. Прилича ми на топче за пинг-понг, но е може би малко по-голямо. И отгоре и отдолу е с емблемата на EOS. Моята опакова е бонбонено розова.



Има лека вдлъбнатина за удобство докато го отвориш и нанесеш.
Отвътре самият балсам за устни е във формата на полусфера, поне доколкото виждам.
Аз си взех от лимитираната серия с малини и нар. Има приятен аромат, който не е прекалено сладникав или натрапчив. Нанася се много лесно върху самите устни и оставя много приятно усещане за лека покривност върху тях.
Съдържание: Безкрайно съм доволна от факта, че няма изкуствени оцветители и парабени. Както виждате и от снимката преобладават предимно растителни масла. В описанието на самата опаковка се казва, че този продукт е 100% натурален и 95% органичен.
Цената му обаче е малко висока, но си заслужава - 14.00лв. за този, защото както споменах по-горе е от лимитираната им серия.
Радвам се, че успях да го намеря и в България.
Надявам се да съм ви била от помощ!
И не забравяйте да се усмихвате! Винаги има повод за усмивки! :*

5 коментара:

  1. Абсолютно маниашки топчета! ♥

    ОтговорИзтриване
  2. Много готино изглежда :)))
    И аз само чета за тях напоследък, навих се и аз да си взема. :D

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен28 юни 2014 г., 1:41

    kade moga da si go poracham ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На официалната им Facebook страница. Пишеш им на лични. :)
      https://www.facebook.com/EosLipBalmBulgaria

      Изтриване