Вселената ти дава знаци, вслушвай се по-често в тях!

Случвало ли ви се е да направите нещо и после да съжалявате, че не сте разчели по-рано знаците на Вселената да не го правите? На мен определено ми се е случвало. Все пак съм човек и съм съвършено несъвършена. Така че ако и вие сте изпадали в такива ситуации, не сте сами.
В последно време обаче, започнах да се вслушвам и вглеждам по-внимателно в малките знаци. Ето и една скорошна случка, която е идеален пример за това.
Миналия петък приключих работа 10 минути по-рано и прецених, че имам малко време да отида да си купя малко козметика от една определена марка, която в Бургас се продава само на едно място. Отидох, но беше затворено. Погледнах работното им време - до 19 часа. Погледнах часа на мобилния ми телефон - 18:15. Видях, че работят и в събота и спокойно си казах, че утре ще мина пак, когато е отворено.
По-късно същата вечер гледах видео блогът на SugarMamma. Тя е един вид влогър-финансист. Видео клиповете й са пълни предимно със съвети как да водим личните си финанси. И в един от последните й клипове спомена, че си е купила прекрасна пола, но после видяла, че на нея имало дупка. Върнала се в магазина да я смени, но нямали същата пола в нейния размер и й предложили да й възстановят парите. И вместо да ги похарчи за нещо друго, от което в момента нямала нужда, решила да ги вложи в спестяванията си 1000$Project. Тя е видяла в тази случка сигурен знак да вложи парите си в нещо по-добро.
Направо ще добавя и видеото, за да видите за какво става дума.
След като изгледах видеото й, прецених, че явно Вселената и на мен ми е дала знак. Знак, че в момента нямам нужда от допълнителни излишни нови гримове, били те и от по-достъпните марки. Затова сумата, която бях отделила за нова декоративна козметика, я заделих настрана за спестовния си влог.
И така стигнах до решението, ако ще купувам грим, ще е нещо от което в момента наистина се нуждая - спирала или коректор (както направих наскоро).
Друга ситуация. Проверявам си електронната поща вчера и по e-mail ме уведомяват, че направената от мен поръчка от онлайн сайт, не може да бъде осъществена и заявката ми отпада. Още един знак да вложа тези 40 лв., които щях да платя за тази поръчка в нещо по-полезно - спестовния ми влог отново.
Всичко около мен сякаш казва: ПЕСТИ! ПЕСТИ! ПЕСТИ!
В заключение: Вселената ми даде знаци, разчетох ги успешно и не съжалявам, че съм си заделила малко пари за черните дни/бъдещето.
На всеки Вселената дава различни знаци за различни аспекти от живота ни. Те винаги са там. Трябва просто да се вглеждаме и вслушваме по-внимателно за да ги открием.
П.С. Да уточня, че не съм финансов експерт. В момента просто се опитвам да стабилизирам финансите си.
Нямам никакви права над картините/снимките в този пост и не си ги присвоявам.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование