Спирала Black+Long на Deborah Milano ревю

Едно от нещата, което е абсолютен must have за мен е спиралата за очи. Обичам да подчертавам очите си. Естествено е в този случай да си подбирам и спиралите. И както си разглеждах в Lilly, търсейки нова спирала, се сетих, че никога не съм опитвала нищо от продуктите на Deborah Milano. "Голям пропуск!" - си викам на акъла. Започнах да разглеждам стелажа на Deberoh Milano и попаднах на току-що заредена секция със спиралата Black+Long. Цената също веднага изпъкна - 6.89лв. Спомних си, че бях чувала само за тази спирала и се реших, и си я купих.
През последния месец използвам само нея.
Цена: 6.89лв.
Количество: 9мл.
Състав: Понеже на моята спирала не пише състава, успях да изнамеря от интернет тази снимка. Без парабени!
Опаковка и четка: Мисля, че опаковката ми оказа особено въздействие, когато реших да си я купя. Може би най-вече заради дръжката й, която има гумирана почти на 50% част и е с прекрасната емблема на марката. Четката е стандартна. Не е нито прекалено голяма, нито прекалено малка и взема достатъчно количество и за двете очи. Не срещам кой знае какви затруднения, докато я нанасям на долните мигли. Цветът е доста черен, но не прекалено.
Зори от Iris Shades също има нейно ревю за тази спирала и там споменава, че след 2-3-седмичен престой в чантата опаковката е надраскана и изтрита на места. Аз лично не нося моята в чантата, а я оставям у дома сред другите ми гримове, поради което не мога да кажа колко време устояват надписите. Но това не ми е проблем. Важно е колко е ефективен самия продукт вътре.
Според описанието в официалната българска страница на марката, спиралата Black+Long ни дава точно това, което гласи и името й - дължина и цвят. Невероятно дълги, невероятно тъмни и перфектно извити мигли. (Моите мигли са си по принцип извити, така че не мога да кажа дали перфектно ги извива).
Резултат: Обещанията са спазени. Миглите са идеално черни за ежедневния ми грим. Не се слепват, което изключително ме радва. Определено се забелязва и дължината им. Дори се акцентира върху нея. Няма и ронене при околоочния ми контур на края на дългия работен ден.
В заключение: Определено мога да кажа, че си намерих нова любима спирала и ще повторя покупката без съмнение.

Коментари

  1. Никога не съм чувала тази марка, ще ми е интересно да видя как седи на миглите. Точно преди 5 часа си взех на Loreal Mega Volume Miss Mangа
    синьо. BEST BUY EVAAAAH! :D Малко ми дойде скъпичка, но като се има на предвит, че никога не съм си купувала спирала а винаги ползвах на сестра ми, ще го преживея!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование