Любимци за Юни 2015

И ето, че преполовихме годината. Времето си лети. Настъпи моментът да си споделя отново любимците за месеца. Те отново не са кой знае колко много като бройка, но съм ползвала най-вече тях през изминалия месец и са ми харесали.
1. Започвам с първият и най-любимия продукт за Юни - освежаващия сух шампоан за коса Batiste. Писах за него повече тук. Една от най-успешните ми покупки.
2. База за сенки I Love Stage на Essence. Определено има полза от нея. Сенките ми се задържат по-дълго върху клепача.
3. Хидратиращ крем за лице на Lush Million Dollar Moisturiser с SPF 30, който вече изразходвах на макс. Сдобих се с него миналата година благодарение на сп. EVA и го бях прибрала за през студените месеци. Искам още един от него. Има много интересен аромат. Аз по принцип не отразявам добре аромати, но с този нямах такъв проблем.
4. Нещо пак съм на вълна Nude цветове и основно използвах червилото на Essence №03 Come Naturally от серията Nude.
(Май доста неща на Essence имам напоследък.)
5. Любим филм за месеца. Макар и не толкова добър колкото оригинала, Pitch Perfect 2 ми допадна, особено финалното изпълнение на Bellas.
6. Любима песен - Major Lazer & DJ Snake - Lean On (feat. MO). ОК, мисля, че не само на мен това парче ми се върти в главата ден и нощ. А ако видите и каква хубава Zumba се играе на него!
Focus! Firegun! Everybody needs someone to lean on!
7. Този месец имам любим блогър - Keit от Beauty In Insanity.
Чета постовете на Keit с голям интерес, не само модните й постове, но и тези на тема компютърни игри. А аз определено не съм сред най-големите фенове на компютърните игри. И все пак Keit така увлекателно разказва как се сдобива с артикули свързани с тези игри или със самите игри, че няма как да ги пропусна. И като добавим и колко интересен личен стил има, няма как да не я добавя сред любимците. Няма да съжалявате ако наминете през блога й.
8. Не мислех, че ще имам любим влогър за месеца, но стана точно обратното. През Юни, и особено последната седмица, гледах доста Tyler Braun. Неговият канал в Youtube e -TylerTravelsTV-.
През последната седмица и половина той и JAMBeauty89 бяха в Париж на меден месец. В общи линии той дава съвети как да си организирате пътуването. Има доста полезни неща.
Надявам се през настоящите летни месеци да ми остане повече време за блога. Напоследък много трудно успявам на време да кача някой пост. Все пак е лято. Да се възползваме от хубавите слънчеви дни докато ги има. :)

Коментари

  1. Ооооо, седя си тук и си пия биричката и чета, и а, изненада, виждам си муцуната :D
    Найстина много ме зарадва, много мило ми стана! ^_^ Много се радвам, че ти е интересн блога, понякога оставам с впечатление че отегчавам хората :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Удоволствието е мое. И не мисля, че отегчаваш някого изобщо. :*

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

300: Възходът на една империя!

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование