Празни опаковки за Март и Април 2018 / March and April Empties 2018

Понеже организацията на видео клипове за Празни опаковки ми куца (нищо ново под слънцето), обединих празните си опаковки за Март и Април. Ето и какво изразходвах за тези два месеца:
1)Грижа за косата:
- Шампоан за мазен скалп на Garnier Fructis.
Не беше лош. Определено ухаеше много свежо (на краставичка), но в момента използвам един друг шампоан, от който съм доволна, така че скоро няма да посегна към този.
- Бебешки шампоан Бочко с лавандула. Редовна покупка. Не знам вече за кой път ще ви кажа, че ми е идеален за почистване на четките ми за грим.
- Шампоан против пърхот Низорал - 2 опаковки. Когато съм в проблемен период със скалпа си, винаги се връщам към този шампоан. Не искам и да знам за друг лечебен шампоан против пърхот.
2)Продукти за лице (грижа за кожата):
- Почистваща пяна Himalaya с мед и лимон в опаковка за път - 2бр. Винаги когато пътувам за някъде, гледам да имам една такава опаковка.
- Почистваща пяна Himalaya за нормална до мазна кожа с нийм
- Почистващ гел Himalaya с краставица и алое вера за нормална и суха кожа. През по-студените месеци ми трябва допълнително хидратация. За втори път го купувам.
За мен лично продуктите на Himalaya са доста добри за цената си и не се учудвайте, че ги виждате доста често в тези публикации.
- Мицеларната вода за чувствителна кожа на Garnier в опаковка за път. ЛЮБИМА!!!
- Почистващи млека на Aries Cosmetics - с арганово масло и с краставица. ЛЮБИМИ!!!
- Маски за околоочния контур на VICTORIA Beauty, 2бр. - златна колагенова и кристална колагенова. И двете ми придават по-свеж вид сутрин, но предпочитам златната.
- Мостра от крема за лице със зелен чай от новата серия на NIVEA Urban Detox. Щом не ми причини алергични реакции, определено се замислям да си купя опаковка в цял размер и може би да му направя ревю.
3)Маски за лице:
- От лимитираната серия на Balea sheet маска с нар. Хареса ми. Жалко, че беше лимитирна серия. Проверих, вече нямат налични.
- Маска с мед и мляко на Balea. Ще си я купя отново. Мисля, че е много подходяща за проблемна кожа като моята.
- Избелващата маска на Alverde с ябълка. Има един лек загряващ ефект. Приятна е, но тази на Balea с мляко и мед ми харесва повече.
- 1-минутната маска на NIVEA със зелен чай от най-новата им линия Urban Detox. В магазини Лили ги раздавах като мостри. Доволна съм, че не ми причиниха алергични реакции и раздразнения и съм заинтересувана да си купя опаковката в оригинален размер.
4)Грижа за тялото:
- Душ гелове на Palmolive, 2бр. - с аромат на екзотични плодове и с масло от макадамия. Харесват ми как ухаят. В момента използвам това с горски плодове. Не се кой знае колко трайни, но все пак ухаят приятно.
- Лосион за тяло с мандарини и канела на Yves Rocher. Има си ревю. Съжалявам, че беше лимитирана серия, защото ухаеше на коледен сладкиш. Но поне по време на Коледните празници Yves Rocher редовно пускат нови серии с чудни аромати.
- Интимен гел с лайка на Venus. Предпочитам този на Bilka с невен.
- Рол-он BIOPha с цвете лен. Хареса ми, не е траен за целия ден, но ми хареса.
- Рол-он Fa. Fa са доста добри за ниските си цени и винаги когато купувам различен аромат  все ми ухаят на свежо. Дори вече имам нова опаковка.
5)Грим:
- Спиралата за издължаване на миглите с фибри Volume stylist 18h на Essence Cosmetics. Споменах в Сезонните си радости гадости за Зима 2017-2018, че не ми хареса. Спиралите със фибри слепват миглите ми и все ми се ронят.
- Коректор Correct Me! в цвят Fair на Aura Cosmetics. Редовна покупка.
- Единичните сенки Color Tattoo 24HR на Maybelline New York в цвят 70  Metallic Pomegranate ми бяха любими в продължение на две години. Просто вече са позасъхнали и не се разпределят добре, но бяха моето спасение за бърз грим на старата ми работа, ако се случеше без малко да закъснея.
- Гланц за устни Colour Show на CATRICE Cosmetics. Изтече му срокът на годност и само заради това го изхвърлям. Последния път когато го използвах, ми пареше на устните.
- Гланц за устни Color Sensation на Golden Rose. Също му изтече срокът на годност, но пак бих си го взела. Има си отделно ревю, а е любим гланц за устни и на две от най-близките ми приятелки. Дори не трябваше да им го препоръчвам.
- Любимият ми балсам за устни на EOS. Малко е скъп, но си заслужава парите.
6)Разни:
- Вода за уста за чувствителни зъби на DONTODENT. Повтарям се за кой ли път, но ми е любима, защото не е прекалено агресивна като други.
- Любимата дамска самобръсначка от серията Riviera на Gillette Venus.
- Крем за ръце с маслини на REFAN. Този с роза ми харесва повече. На мен лично с маслини не ми се струва достатъчно худратиращ.
- И една малка свещ Ксения - касис, жасмин, чаена роза и карамфил от The Candle Kingdom, която имам от една BOPS кутия.
Усмихвайте се!
Because my preparation for Empty products video SUCKS (nothing new of course) I combined my empty packages for March and April in one. Here are all the products I used up for two months:
1)Hair care:
- Garnier Fructis shampoo for an oily scalp. It wasn't bad. Definitely smelled very freshly (like a cucumber) but right now I am using another shampoo which I am happy with so I won't reach for this one soon.
- Bochko baby shampoo with lavender. A regular purchase. I don't know for which time I will mention to you how much I like it for cleaning my makeup brushes.
- Nizoral anti-dandruff shampoo - 2 packages. When my scalp is in a problem period I go back to this shampoo. I don't want to know about another anti-dandruff shampoo.
2)Face products (skin care):
- Himalaya face wash foam with lemon and honey, travel size - 2 packages. Everytime when I go on a trip I make sure to have one of these.
- Himalaya face wash foam for normal to oily skin with neem.
- Himalaya face wash gel with aloe vera and cucumber for normal and dry skin. During the colder months I need extra hydration. I purchase it for a second time.
Personally for me Himalaya products are very good for their price so don't get surprised if you see them in this kind of posts all the time.
- Garnier micellar water for sensitive skin, travel size. FAVOURITE!
- Aries Cosmetics cleansing milks - one with argan oil and one with cucumber. ALSO FAVOURITE!
- Victoria beauty eye contour masks - a golden collagen one and a crystal collagen one. Both give fresher eye look in the morning but I prefer the golden one.
- New NIVEA Urban Detox face cream with green tea, sample. It didn't give me any allergic reactions and skin irritations so I will try for sure the full-sized product and maybe I will write a review about it.
3)Face masks:
- Balea limited face sheet mask with pomegranate. I liked it. Sadly it was a limited one. I checked. They don't have them in DM drugstores anymore.
- Balea face mask with milk and honey. I will repurchase it. I think is correct for preblem skin like mine.
- Alverde bleaching face mask with apple. It has a heating effect. It's nice but I prefer the Balea one with milk and honey.
- NIVEA Urban Detox 1-minute face mask with green tea, samples. They were given to the customers in Lilly drugstores. I'm happy again that this one didn't give me any allergic reactions and I witll try the full-sized one.
4)Body care:
- Shower gels Palmolive - one with exotic fruits and one with macadamian oil. I like their scents. Right now I am using the one with wild berries. They are not very lasting but still I like their scents as I mentioned.
- Yves Rocher body lotion with clementine and spices. It has a review. I'm sorry it was a limited edition because it smelled like a Christmas cake. But at least during Christmas time Yves Rocher always get new limited edition products with lovely scents.
- Venus Intimate gel with chamomile. I prefer the one with calendula by Bilka.
- BIOPha roll-on deodorant with flower linen. It doesn't last during the whole day but I liked it.
- Fa roll-on deodorant. Fa are quite nice considering their low prices and everytime when I buy another type of their deodorants they always smell fresh to me. I even got a new one now.
5)Makeup:
- The Volume Stylist 18h mascara by Essence Cosmetics with lengthening fibers. I mentioned in my Seasonal faves and hates for Winter 2017-2018 that I didn't like this one. Mascaras with fibers glue my lashes together and they always crumble.
- Correct Me! concealer in shade Fair by Aura Cosmetics. Regular purchase.
- Maybelline New York Color Tattoo 24HR eyeshadow in shade 70-Metallic Pomegranade was my favourite for about two years. It's just that it is little bit dry in nowadays and the application is not as good as it used to be but this was my salvation for a quick makeup look when I was about to get late on my previous job.
- Colour Show lip gloss by CATRICE Cosmetics. It has expired and that's the only reason I am getting rid of it. Last time when I used it my lips burned.
- Color Sensation lip gloss by Golden Rose Cosmetics. It has expired too but I would buy it again. It has a review and two of my closest friends like it too. I even didn't have to recommend it to them.
- My favourite lip balm by EOS. It's a bit pricey but it is worth it!
6)Various products:
- DONTODENT mouth wash for sensitive teeth. I don't know for which time I say I like it because it's not aggressive.
- My favourite Gillette Venus Riviera razor.
- REFAN hand cream with olives. I like the one with roses way more. I don't find this one with olives moisturizing enough.
- And a little candle Xenia with black currant, jasmine, tea rose and clove by The Candle Kingdom which I have from a BOPS box.
Keep On Smiling!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!