Eau Thermale Avene Демакииращ флуид 3 в 1 / Eau Thermale Avene 3 in 1 make-up remover

В началото на месец Ноември Avene бях изключително любезни да ми предоставят два нови продукта за PR тестване. Днес ще направя ревю на единия от тях - Eau Thermale Avene демакииращ флуид 3 в 1.
Предназначение: Според официалното си описание този млечен флуид почиства и отстранява грима от лицето, очите и устните само с една стъпка. Без изплакване.
Подходящ е за всеки тип кожа.
Консистенция: Както си е казано на описанието, това си е флуид. Има леко втечнено състояние. Има аромат. Ухае на нещо познато от детството ми. Може би ми напомня като аромат на някой от кремовете на баба ми от едно време.
Цена: Приблизително 26лв.
Опаковка: Avene не изневеряват на стандартната си опаковка в бяло и нежно оранжево.
Количество: 200мл.
Състав: Съставът е доста минимален. Няма алкохол и парабени.
Лични впечатления: Обикновено за да дам възможно най-откровеното си мнение, използвам всеки един нов продукт поне една седмица, най-много две. Уви, този продукт беше използван само веднъж. Причината - мисля, че съм алергична към някоя от съставките му. Използвах флуида една вечер, когато се прибрах от работа. Реши, че моментът е идеален за да отстраня грима си с него. Нанесох флуида върху памучен диск и отстраних грима си. Моментално се появи силно зачервяване по цялото ми лице и лек сърбеж. Трябваше доста време да изплаквам с хладка вода за да се успокои кожата на лицето ми.
Заключение: Иска ми се да бях харесала този продукт, но тъжната истина е, че ме е страх да му дам втори шанс. Определен няма да се доближи до лицето ми.

Продуктът ми беше предоставен като PR за тестване. Няма да получа никакви финансови облаги от това ревю.
At the beginning of November Avene were very kind to send to me two new products for PR testing. Today I have a review only for one of them - Eau Thermale Avene 3 in 1 make-up remover.
Purpose: According to its official description this milky fluid cleanses and removes the makeup from the face, the eyes and the lips in one step. No-Rinse. It's suitable for every skin type.
Consistency: As the description says it's a fluid. It's semi-liquid. It has a scent. It smells like something from my childhood. Maybe it reminds me of some of my grandmother's creams from the past.
Price: About 13€ in Bulgaria
Package: Avene are faithful to their colours - white and soft orange.
Quantity: 200ml.
Ingredients: It's very minimalistic when it comes to the ingredients. No alcohol and it's parabenfree.
Personal impressions: Usually to be able to give my most honest opinion I use every new product at least for a week, mostly two. Unfortunately this product was used only once. The reason - I think I am allergic to some of the ingredients. I used the fluid one night when I got home from work. I decided that the moment is perfect to try to remove my makeup with it. I applied the fluid on a cotton pad and I removed my makeup. Immediately my whole face turned red and I had some itchy feeling on my skin. I had to rinse it for quite a while until my face skin felt better.
In conclusion: I wish I had liked this product but the sad truth is I am scared to give second chance to it. It definitely won't come near to my face anymore.

This product was sent to me for PR testing. I will not get any financial benefits from this review.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование