Празни опаковки Юли 2017 / Empties July 2017

Леле, колко се забавих с този пост, а беше предвиден за по-рано. Е, по-добре късно отколкото никога.
Ето какво успях да изразходвам през Юли 2017.
1. Матиращия тонер на Avene. И преди съм го купувала и дори си има ревю.
2. Мицеларната вода на Garnier, малката опаковка за път. Според някои блогъри и влогъри сега се появи на пазара. Смея да им противореча. Аз си я бях купила и миналата година. Просто сега е достъпна почти навсякъде.

3. Мицеларната вода на Uriage. Харесах я. Беше много нежна и пак бих си я купила.
4. Почистващата пяна за лице на Himalaya с мед и лимон. Това е малката опаковка за път. Пак задължителен продукт за пътуванията.
5. Измиващия гел на Balea с лотус за нормална до комбинирана кожа отново в опаковка за пътуване. Пробвах го за първи път, когато гостувах на сестра си в София преди време и от тогава насам винаги когато съм на път си го купувам.
6. Крем за околоочния контур отново на Balea с омега комплекс Q10. Определено когато го използвах сутрин изглеждах по-свежа, но напоследък всеки път когато го нанасях ми щипеше. Предполагам, че нещо му е изтекъл срокът на годност.
7. Душ-пяна (мус) от NIVEA  с бадемово масло. Това е хубав продукт, когато искате да си вземете лек душ и да се освежите. Бих си го взела пак.
8. Четка за руж, която се разлепи. Беше ми подарък от Германия от моята приятелка Кали. Прекрасно разнасяше ружът ми, но уви явно вече няма да мога да я използвам.
9. Балсам за устни Baby Lips Dr. Rescue на Maybelline New York. Винаги изразходвам тези балсами докрай и досега не са ме разочаровали. Този беше и с мента и беше още по-приятен.
10. Маска за лице с мед манука на 7th Heaven. Не я купувам за първи път няма да е и за последен.
11. Молив за вежди от Flormar в цвят 401. Беше хубав молив и съвпадна много добре с веждите ми.
12. Спирала за вежди Little Eyebrow Monsters от Essence cosmetics. Не харесах този продукт, защото първо четката му беше прекалено голяма и вземаше прекалено много количество и второ, въпреки че взех най-светлия цвят пак ми беше прекалено тъмен.
13. Коректорът на Aura cosmetics в цвят 304 Fair. Много приятен и лек продукт. Това мисля, че е втората ми опаковка и цветът е с розов подтон - идеално за мен.
14. Коректор Healthy Mix с anti-age ефект в цвят light на Bourjois. Взех най-светлия цвят, но малко ми жълтенееше. Иначе е хубав, но не е моят продукт.
15. Спиралата Lash Sensational на Maybelline New York. В началото не харесах тази спирала, но след около седмица-две ми стана любима. Предполагам, че просто й е трябвало време да стане малко по-гъста след разопаковане.
16. Спиралата Mega Effect на Avon. Проблемът ми с тази спирала е дръжката й. На мен лично ми беше неудобна за нанасяне. Все се оказвах накрая със спирала по клепачите. Аз съм си традиционалисти що се отнася до спиралите и техните четки.
17. Почистващия спрей за четки на Ebelin от магазини DM. Присъства редовно в покупките ми и ми спестява толкова време.
18. ФДТ Match Perfection на Rimmel London. Нещо фон дьо тените на Rimmel не ми допадат. Този не ми образува акне като предишния, но просто не е моят фдт.
19. И любимия ми фдт Fit Me! за нормална до мазна кожа на Maybelline New York. Има си отделно ревю. Пак ще го купя със сигурност.
Наистина ли съм изразходвала толкова неща за един месец?!
P.S. Съжалявам, че нямам снимка на празните продукти за грижа за кожата. По погрешка ги изтрих.
Wow, I'm really late with this post. Well, it's better late than never.
Here is what I was able to use up in July 2017:
1. Avene mattifying toner. I have bought it before and it has its own review.
2. Garnier Micellar water for sensitive skin travel size package. According to some bloggers and vloggers it appeared on Bulgarian market a few months ago. I dare to disagree. I had bought it last year. It's just available almost everywhere now.
3. Uriage micellar water. I liked it. It was very gentle and I would buy it again.
4. Himalaya face wash with honey and lemon in travel size. Again a must have when I travel.
5. Balea face gel wash with lotus for normal to combination skin travel size. I tried it for a very first time when I had visited my sister in Sofia a while ago and ever since when I'm on a trip I buy it.
6. Eyecontour cream again by Balea with Q10 omega complex. Definitely when I had used it in the morning I looked refreshed but recently everytime when I apply it it had an itching effect. I guess it has expired.
7. NIVEA shower mousse with almond oil. This one is nice when you want to take a light shower and refresh yourself. I would repurchase it again.
8. Blush brush which is now unglued. This was a gift from my friend Kally from Germany. It apllied lovely my blush but sadly I won't be able to use it anymore.
9. Maybelline New York Baby Lips Dr. Rescue lipbalm. I always use up these balms to the fullest they still haven't disappointed me. This one was with mint and was even nicer.
10. 7th Heaven face mask with manuka honey. It's not a first time purchase and it won't be the last one.
11. Flormar eyebrow pencil in shade 401. It was a nice one and it matched my eyebrows.
12. Little Eyebrow Monsters mascara by Essence cosmetics. This eyebrow mascara was a disappointment for me because first the brush was way too big and it got too much quantity and second although I got the lightest shade it was still too dark for me.
13. Aura cosmetics concealer in shade 304 Fair. Very nice and light product. I think this was my second package and the colour was with pink undertone - perfect for me.
14. Healthy Mix concealer with anti-age effect by Bourjois Cosmetics in shade Light. I got the lightest shade but it was a little bit yellowish for me. It was OK but it's not my product.
15. Lash Sensational mascara by Maybelline New York. At the beginning I didn't like this mascara but after a week or too it became a favorite. I guess it just had to pass some time to become a little bit thicker.
16. Mega Effect mascara by Avon.The problem with this mascara is the handle. Personally for me it wasn't comfortable to apply. At the end there was always a mascara on my lids. I am a traditional girl when it comes to mascaras and their brushes.
17. Ebelin brush spray by DM drugstore. It is a regular purchase and it saves me so much time.
18. Match Perfection foundation by Rimmel London. Rimmel foundations are not my thing. This one didn't give me breakouts like the previous one but it's not my foundation.
19. And my favorite foundation Fit Me! by Maybelline New York for normal to oily skin. It has its own review. I will repurchase it again.
Did I really use up so many things for one month?
P.S. I apologize there are no pictures of the empty skin care packages. I deleted them by accident.
Keep On Smiling!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование