New Favorite Foundation - Maybelline New York Fit Me!

Години наред сред фон дьо тените на по-достъпни цени любимият ми ФДТ беше само един единствен - Bourjois Healthy Mix Serum. Той беше един едничък и никой друг не можеше да се мери с него. Досега. Вече мога да заявя, че си имам втори нов любим ФДТ, а именно новия Maybelline New York Fit Me!
Предназначение: Целта на ФДТ Fit Me! е матов завършек на лицето и минимизиране на порите. Подходящ е за нормална до мазна кожа.
Консистенция: Продуктът не е кремообразен, но не е и прекалено течен. Има съвсем лека гъстота (ако мога така да се изразя).
Цена: Редовната цена е 11.99лв., но аз го взех по време на намалението му за 7.79лв.
Опаковка: Черна пластмасова туба. Капачката й се затваря добре. Бих предпочела да е стъклена бутилка, но и така е добре.
Количество: 30мл.
Покривност: Нещо между средна и пълна.
Състав: На снимката по-долу.
Лични впечатления: Първото нещо, което ме грабна беше нюанса му, който пасна идеално на кожата ми. В България преобладават основно нюансите за жълт и неутрален подтон. Има марки, на които дори и най-светлия цвят фдт не ми стои добре, защото има жълт отенък. Но с този продукт няма такъв проблем. Смея да кажа, че цветът 110 Porcelain е идеален за мен. Наистина придава матов завършек, а това е нещо, което аз предпочитам тези дни. Не съм сигурна дали минимизира изцяло порите ми, но определено не изглеждат толкова зле колкото преди (за мое нещастие наследих ужасната кожа на биологичния си баща). Използвам този фдт от както го купих и не ми е образувало акне. Също така нямам никакви алергични реакции от него. Трайността му естествено не е през целия ден. Бих казала, че трае 6 до 8 часа. По мое мнение придава един хубав завършек на лицето. Не изглежда нереално или неестествено върху кожата.
В заключение: Определено както споменах в началото, нов любим ФДТ. Покупката определено ще се повтори.
For years among drugstore foundations my favorite one was the one and only - Bourjois Healthy Mix Serum. It was the only one and nothing else was able to match it. Until now. Now I can say I have another favorite foundation and this is the Maybelline New York Fit Me! foundation.
Purpose: The goal of Fit Me! foundation is matt finish of the face and poreless looking skin. It is made for normal and oily skin.
Consistency: The product is not a creamy one but it is neither a liquid. It is something in between (if I could say it this way).
Price: The regular price here in Bulgaria is 6.15€. But I got it when it was on sale for 4€.
Package: Black plastic tube. The cap closes nicely. I prefer a glass bottle but this one is fine too.
Qyantity: 30ml
Coverage: Something between middle and full.
Ingredients: The picture above.
Personal impressions: The first thing that got me from the start was the shade which matched my skin perfectly. In Bulgaria the yellow and neutrals shades are more likely to be found. There are some brands that even their lightest shade don't fit me the right way because they have a yellow undertone. But I have no such problem with this product. I even dare to say that the shade 110 Porcelain is perfect for me. It really gives a matt finish and this is something I prefer these days. I am not sure if it minimizes the pores completely but they definitely don't look as bad as usually (for my misfortune I inherited my biological father's terrible skin). Ever since I've bought this foundation I'm using it and it didn't give me any breakouts. Also there are no allergic reactions. It doesn't last through the whole day. Maybe 6 to 8 hours. In my opinion it gives a nice finish to the face. It doesn't look unrealistic or unnatural on the skin.
In conclusion: Like I said in the beginning a new favorite foundation. I will repurchase it again.

Keep On Smiling!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование