Какво има в чантата ми? / What's in My Bag?

Официално е! Моята вярна Betsey Johnson чанта вече се износи и аз си купих нова. Новата ми чанта е от Deichmann. Чух хубави отзиви за техните чанти. Чантата е с две отделения, голяма, с елегантен дизайн. Има и дълга дръжка, която може да се маха.
Няма да ви затормозявам допълнително. Ето и съдържанието й:

1. Дамският ми портфей - вътре има пари, дебитна и кредитна карта, лична карта и т.н., но няма да ви ги показвам тях.
2. Лепенки.
3. Мобилният ми телефон.
4. Ключовете ми, но тях няма да ви ги покажа.
5. Термалната вода на Avene.
6. Парфюм One 4 Her.
7. Мострена лентичка с аромат от Beauty Zone. Не помня вече аромата, но се сещам само, че не ми допадна.
8. Дървен гребен за коса.
9. Несесер с гримове за спешни случаи.
10. Пила за нокти.
11. Дипрогента. Това е медицински крем за обрив, който ми е препоръчан и изписан от лекар.
12. Книжка със спомен. Не знам по какъв друг начин да го определя. В общи линии - около 10 секунди ни снимаха и после всеки един кадър беше отпечатан на лист и бяха комбинирани в книжка и като я прелистиш на бързо изглежда така все едно се движат картинките. Това ми е скъп спомен от лятото на 2013г.
13. Кутийка с ментови бонбонки.
14. Няколко касови бележки.
15. Дамска превръзка. Всяка жена трябва да има една такава в чантата си за спешни случаи.
16. Балсам за устни Морава.
17. Флашка.
18. Ключодържател на Хеликон. Това е всъщност чип с отстъпка и когато го използвам, получавам 5 или 10% отстъпка.
19. Ластички за коса.

И това беше цялото съдържание на чантата ми. Сега ще прибера всичко обратно вътре, защото все пак утре съм на работа.
It's official! My loyal Betsey Johnson bag is already worn out and I bought myself a new one. My new bag is from Deichmann. I heard many good opinions about their bags. The bag has two sections, it's big and the design is very elegant. It also has a long strap which can be removed. I don't use it right now.
I won't bother you too much. Here it is the content:

1. My wallet - I have there some money, my debit and credit card, my ID card and ect. But I won't show them.
2. Patches.
3. My self-phone.
4. My keys but you don't need to see them.
5. Spring water by Eau Thermale Avene.
6. Perfume One 4 Her.
7. Scent sample by Beauty Zone. I can't remember the scent but I know I didn't like it.
8. Wooden hair comb.
9. My makeup bag for emergencies.
10. Nail file.
11. Diprogenta. This is a medication against rashes which was prescribed to me by a doctor.
12. A little book with a memory. Each page is a separate move and combined together they look like a 10-second long video. This is a dear memory of mine.
13. A little box with mints.
14. Some receipts.
15. Ladies pad. Every woman needs to have one of those for emergencies.
16. Lipbalm Lawn.
17. USB memory drive.
18. Keychain from Helicon bookstore. This is actually a chip and it gives me 5-10% discount when I buy books.
19. Hair elastics.

And that was the whole content of my bag. Now I'll put everything back inside because I have to go back to work tomorrow.

Keep On Smiling!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование

300: Възходът на една империя!