Pinks Beauty Box Февруари 2014

Здравейте, прекрасни!
Нещо много не съм писала нищо тези дни, но бях много заета. И за да не се оправдавам направо започвам да ви описвам съдържанието на моята кутия от Pinks.
1. AboPharma L-Carnitine 15 капсули за регулиране на теглото. Тези капсули трябва да се приемат 30-60 минути преди тренировка или преди лягане. Досега не съм използвала подобно нещо и се надявам да не се превърна в Хълк. :D
2. Wet'N'Wild сенки за очи в оригинален размер. Много ми харесва цветът който ми се падна. Ще се връзва чудесно с ежедневната ми визия.
3. La Roche BB cream 15 ml цвят Medium. Този BB крем ми идва прекалено тъмен и затова го подарих на сестра си.
4. Възстановяваща маска за коса Macadamia 2x15 ml.
5. Scottish Fine Soaps Poetica крем за тяло 5 ml.
6. Revive Snails Extract 3x2 ml. Този крем за лице е подходящ за всяка кожа и възраст, както пише в брошурата, но аз реших да го предоставя на майка ми.
7. Подарък огледалце с емблемата на Pinks. И без това имах нужда от ново.

8. И към всичко това в кутията има и брошура с мостри от нови продукти от La Roche.







Извинявам се за качеството на снимките. Определено ще добавя в списъка си с желания артикули и професионален фотоапарат. Но ще трябва да посетя и курс по фотография.
Това е моята кутия от Pinks за февруари и ми харесва.
А вашата какво съдържаше и хареса ли ви?

Коментари

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование