Не една, а цели пет нови книги! :)

Здравейте, прекрасни и сладки!
Не започва ли супер 2014-та?! Лично аз й се радвам толкова много. Започнах да мисля повече за себе си и за моите желания. Препоръчвам ви и вие да постъпите така.
Едно от желанията ми беше и все още е да обогатя личната си библиотека. Е, малко по-малко го постигам!
Но нека да започна от самото начало.
Както знаете, абонирана съм за кутията Pinks и миналия месец на книжката, съдържаща описанието на продуктите в кутията, беше добавена и отстъпка от 30% за периода 02.01.- 31.01.2014г. за пазаруване в електронната книжарница на издателство "Кръгозор". Е, с началото на първия ми работен ден за годината се заех да си избирам книги. Обикновено чета предимно романи от типа световна класика или научна фантастика, но може би заради новата ми психическа нагласа реших да се спра на така наречените чиклит романи. Досещате се, че това са романи, които се четат много набързо и са с една розова нагласа за съвременната млада жена, която си е тотален мечтател, т.е. точно за мен! :P
Първата книга, която си запазих беше "Сексът и градът" на Кандис Бушнел. Гледала съм сериала, но все пак между сериал и книга има огромна разлика. Излишно е да ви описвам историята. Като цяло си я знаем - четири приятелки, коя от коя по-различни. Мисля, че точно това най-много ме грабва в тази книга и нямам търпение да я прочета.

Друго заглавие, което веднага ме спечели беше "Аз обичам Ню Йорк" на Линдзи Келк. Една от мечтите ми е да посетя... поправка, да живея в Ню Йорк. Може би точно това ме грабна в тази история. Главната героиня живее в Лондон, но след като разбира за изневярата на гаджето си решава да си даде нов старт в Ню Йорк. И така само с паспорта си, без багаж, отива в града, който никога не спи.
До тук добре, но не се спрях само с тази книга. Купих си цялата поредица:

"Аз обичам Холивуд"

"Аз обичам Париж"

"Аз обичам Лас Вегас"

Определено няма да скучая. Имам доста за четене, а и с новата насока в живота си много свободно време. :)
А вие какво четете в момента и какво бихте ми препоръчали? 

Коментари

  1. Направила си добър избор с Линдзи Келк, обожавам книгите й! Ако си падаш по чиклит или по свежи и весели книжки ще ти харесат! :))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование