Есенни радости и гадости 2018 / Fall faves and hates 2018

Здравейте, Необикновени и Прекрасни!
Въпреки че хората вече слагат коледната украса, за мен все още е прекалено рано и съм си в типично есенно настроение. И разбира се е време за Сезонните ми радости и гадости за Есен 2018.
Естествено започваме с радостите!

 1. Крем за околоочния контур Bioten Skin Defence с нар. Грижата за кожата за мен е на първо място, а след като прочетох Как да избираме козметика на Надя Йорданова, съм още по-внимателна в избора си на продукти и следя редовно нейния блог Инфармация, където намерих едно ревю на този крем. Този продукт е по принцип предвиден за възраст 35+. Е, аз съм на 31 години, но ми се струва, че е подходящ за мен. Определено ми придава един малко по-озарен вид сутрин и намалява умората под очите ми вечер.
2. Крем за ръце Marshmallow Heaven на Treaclemoon. Това е крем за изключително сухи ръце и е идеален за студените месеци. И един голям плюс е уникалният му аромат. Когато го използвам хората си мислят, че съм се напръскала с някакъв парфюм.
3. Коректор Fit Me! в цвят 05 на Maybelline New York. Доста е покривен и дълготраен.
4. Насипна пудра в цвят Porcelain на 183 Days by Trend It Up. Обикновено насипните пудри са ми прекалено бели или жълти, но тази е розовееща. Точно за моя подтон.
5. Нещо за релаксиране, а именно ароматни свещи. Любимите ми са две. Първата е свещта Hermione на The Candle Kingdom с аромат на стари книги, свежа трева и паста за зъби. Другата е на Четящото фламинго - карамел, зелена ябълка и кафе. Ухае много разбуждащо. Единственият проблем е, че е направена от палмов восък, а всички вече сме гледали онази тъжна реклама с орангутана.
6. Любим Youtuber - emilynoel83. Тя прави видео клипове вече 10 години. Бих казала, че с Tati са в една категория.
И имам само един продукт в категория гадости.
1. Хидратираща маска за лице тип кърпа Aqua Hydro на Alverde Naturkosmetik. Това е най-ужасната маска, която някога съм поставяла на лицето си. Пишеше да стоя с нея 10-15 минути. Едвам издържах 10 минути и я махнах, защото първо ми пареше, и след това видях какво ужасно зачервяване ми беше причинила. Не знам как успях да успокоя кожата си след това.
Толкова за Есента!
Усмихвайте се!
Hello, Unordinary & Beautiful!
Although most people are already putting the Christmas decoration on it is still too early for me and I am in the typical Fall mood. And of course it is time for my Seassonal faves and hates for Fall 2018.
Naturally we start with the faves!
1. Bioten Skin Defence anti-wrinkle and firming eye cream with pomegranate. Skin care comes first for me and after I read How to choose our cosmetic products by Nadya Jordanova I am very careful in my products of choice. This product is generally intended for the age of 35+. Well, I am 31 years old but it seems to me it is also good for me. It definitely gives a fresher look in the mornings and it reduces the weariness under my eyes in the evenings.
2. Marshmallow Heaven hand cream by Treaclemoon. This hand cream is for extra dry skin and it is perfect during the cold months. And a big plus is its unique scent. When I use it people around me think what is my parfume.
3. Fit Me! concealer in shade 05 by Maybelline New York. It is quite covering and longlasting.
4. Loose Powder Shaker in shade Porcelain by 183 Days by Trend It Up. Usually loose powder are too white or yellow for me but this is a pink one. The right one for my undertone.
5. Something for relaxation - scented candles. I have two favourites. The first one is Hermione by The Candle Kingdom with the scent of old books, fresh grass and toothpaste. The second one is by The Reading Flamingo with the caramel, green apple and coffee scent. It is very awakening. The only problem is that it contains palm wax and everyone has seen the sad commercial with the orangutan.
6. Favourite Youtuber - emilynoel83. She makes videos for 10 years already. I would say that she and Tati are in the same category.
And I have only one hateful product for this season.
1. A moisturizing face sheet mask Aqua Hydro for normal and combination skin by Alverde. This is the most terrible face mask  I have ever put on my face. The instruction says to stay with it 10-15 minutes. I barely endured 10 minutes and I removed it because it was burning on my skin and then I saw the awful redness it has caused on me. I don't know how I was able to calm my skin after that.

So much for Fall season!
Keep On Smiling!

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Диагноза: СЕКСИ! ревю/ I Feel Pretty review

300: Възходът на една империя!

Престъпленията на Гриндевалд - Ефекти и Разочарование